Nejlepší CRM v Microsoft Outlooku | eWay-CRM | Vyzkoušejte zdarma

Ať už pracujete na projektech, řídíte zakázky, prodáváte, či si jen potřebujete udělat pořádek v kontaktech, s eWay-CRM se Vám firma bude řídit mnohem lépe.

projít na web

One Outlook: Jaké jsou výhody a nedostatky nové verze e-mailového klienta

Zdroj: Microsoft One Outlook je webový e-mailový klient, který přináší drobná vylepšení designu, možnost připínat a odkládat e-maily a nastavovat dynamickou šířku sloupců v kalendáři. Na druhou stranu se zbavuje offline režimu, možnosti ukládat e-maily

projít na článek

Microsoft 365 Copilot: Jak bude vypadat další revoluční AI nástroj

Zaměstnanci si stále více uvědomují potenciál AI a hledají způsoby, jak nové nástroje využít ke zlepšení produktivity. Uživatelům Microsoft 365 k tomu v dohledné době pomůže nový nástroj Copilot. Pokud pracujete s Outlookem a dalšími aplikacemi sady M365,

projít na článek

Jak na SEO, 4. část: Off-page optimalizace a budování zpětných odkazů

Tyto strategie vám pomohou navázat na předchozí práci a dále zlepšovat viditelnost a pozice vašeho webu ve vyhledávačích. Pokud jste předchozí části série Jak na SEO minuli, doporučujeme vám se k předchozím dílům vrátit. V první části jsme představili klí

projít na článek

Naučte se používat booleovské operátory ve vyhledávání

Jako manažer neustále hledám způsoby, jak být efektivní. Jedna dovednost, která se mi v tomto směru osvědčila, je ovládání booleovských vyhledávacích technik. A dám ruku do ohně, že nejsem sám. Tyto techniky využívají pro vyhledávání užitečných informací

projít na článek

Přichází One Outlook pro Windows: Stojí opravdu za upgrade?

Už se těšíte, až si budete One Outlook moct vyzkoušet? Pokud máte nainstalovaný klasický Outlooku pro Windows a předplatné Microsoft 365, můžete přepnout na novou verzi a vyzkoušet si ji (preview One Outlooku byla zatím dostupná pouze pro účastníky progra

projít na článek

Jak na SEO, 3. část: On-page optimalizace

Ve třetí části naší série Jak na SEO vám ukážeme, jak optimalizovat váš obsah, aby cílil na konkrétní klíčová slova a udržel zájem návštěvníků vašich webových stránek. V předchozích částech této série jsme diskutovali základy optimalizace pro vyhledávače

projít na článek

Jak vybrat nejlepší CRM systém pro vaši firmu?

Pro každou firmu, která má větší než malé množství zákazníků, je CRM systém prakticky nezbytný, pokud chce zjednodušit komunikaci se zákazníky, automatizovat rutinní úkoly, a zlepšit své obchodní výsledky. Tento software se stal klíčovým pro plynulé podni

projít na článek

Jak správně napsat automatickou odpověď v nepřítomnosti

V tomto článku se podíváme, co by měla automatická odpověď obsahovat, a dáme vám návod krok za krokem, jak ji nastavit v Microsoft Outlooku. Tak pojďme na to. Co automatická odpověď musí obsahovat Každý out-of-office e-mail (či v terminologii českého Ou

projít na článek

Jak na SEO, 2. část: Analýza klíčových slov

V první části série jsme vás seznámili se základy SEO. Nyní se již zaměříme na první a nezbytný krok, kterým je analýza klíčových slov. Podíváme se na různé způsoby analýzy klíčových slov a osvědčené praktické kroky. Tak pojďme na to! Obsah: 1. Co je an

projít na článek

Využijte průzkum trhu jako základ datově orientovaného online marketingu

Co obnáší průzkum trhu Pracovat s průzkumem trhu je klíčové pro jakoukoli online marketingovou strategii, která si klade za cíl udržet si náskok před konkurencí. S rozšířením digitálních platforem a dostupnosti dat je důležitější než kdykoliv předtím využ

projít na článek

Video marketingové trendy pro rok 2023: Umělá inteligence přináší nové možnosti

Význam videí v online marketingu dlouhodobě roste a potvrzují to i statistiky: 91 % spotřebitelů chce vidět více online videí od mnohých značek, 92 % tvůrců videí uvádí, že jsou spokojeni s příjmy, jaké jim video marketing přináší, 8 z 10 lidí si zakoupi

projít na článek

Přechod z UA na GA4, 4. část: Tvořte vlastní reporty v Google Analytics 4

Vítejte u čtvrtého a závěrečného dílu obsáhlé série o službě Google Analytics. Ve spolupráci s datovým analytikem Zdeňkem Hejlem vám přinášíme know-how a praktické návody, jak co nejlépe využít nástroj Google Analytics 4 (GA4). V předchozích částech jsme

projít na článek

Jak na SEO, 1. část: Průvodce optimalizací pro vyhledávače pro začátečníky

V této sérii zaměřené na SEO vám pomůžeme odstranit zbytečné chyby a poskytneme vám praktické tipy, které můžete aplikovat na své webové stránky. Výsledky byste měli vidět tak rychle, jak to algoritmy vyhledávačů umožní. Začněme stručnou definicí SEO. Poz

projít na článek

5 tipů pro formátování působivých obchodních dopisů

Dobře napsaný obchodní dopis vám může pomoci zjednodušit a zrychlit komunikaci s klienty, partnery, či dodavateli. Psaní obchodní korespondence ale není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát, a není to tak dávno, kdy bylo běžnou součástí středoškolských os

projít na článek

eWay-CRM 7.6: Nejnovější a nejrychlejší verze je tu!

CO JE NOVÉHO? eWay-CRM Desktop (doplněk pro Outlook ve Windows) Chatujte v Teams Klikněte na Chatujte v Teams a pište si s kolegy. eWay-CRM automaticky přidá odkaz na otevření položky, ze které chat zahajujete. Vaši kolegové si ji mohou

projít na článek