CPEx – to nejlepší z českého RTB

Czech Publisher Exchange (CPEx) je sdružení předních českých provozovatelů online médií. Zpřístupňujeme reklamní plochy pomocí RTB technologie.

projít na web

Czech Ad ID: Identifier That Will Replace Third-Party Cookies

Deterministic ID linked to unique identifier The aim of this joint project of CPEx’s publishers (Economia, Mafra, Vltava Labe Media and Czech News Center) and Seznam.cz is to create a unified standard for ad targeting and online identity. As a deter

projít na článek

Rozšiřujeme azpřesňujeme naše datové audience

Kvalitní cílení je alfou a omegou kampaní. Vyzkoušejte nová publika sestavená s využitím umělé inteligence. CPEx je již od roku 2014 průkopníkem datového cílení v RTB kampaních. Od té doby se rozšířilo portfolio webů, ze kterých data sbíráme, ale hlavn

projít na článek

Nové možnosti uformátů Skin aInterscroller.

Skin a Interscroller patří mezi nejoblíbenější formáty awareness kampaní. Dosud bylo jejich nasazení komplikováno nutností použít CPEx návrhář. Pro větší pohodlí inzerentů jsme upravili vykreslovací knihovny pro formáty Skin (branding) a Interscroller.

projít na článek

Nový CEO

Od 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího pr

projít na článek

Bezpečnost asegmentace dat usázkové platformy

Inspirativní rozhovor s Jaromírem Dvořáčkem o tom jak Terabito řeší bezpečnost dat a segmentaci. Například o sdílení dat mezi konkurenty. V minulém roce Terabito začalo spolupracovat s nově vznikající sázkovou platformou působící na asijském trhu. A př

projít na článek

Czech Ad ID: Jak funguje identifikátor, který nahradí cookies třetích stran

Konec cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome je na spadnutí. Cílenou internetovou inzerci tak čekají velké změny, na které se v CPExu dlouhodobě připravujeme. Spojili jsme síly se společností Seznam.cz a vytvořili jednotný standard Czech ad ID p

projít na článek

Case study: Czech Ad ID Proof Of Concept Test

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a techn

projít na článek

IAB Tech Lab přichází vreakci na konec cookies třetích stran se standardem Seller-Defined Audiences

IAB Tech Lab Standard: Seller-Defined Audiences (SDA) Jedním z pozitivních dopadů konce cookies třetích stran je, že umožní vydavatelům převzít kontrolu nad vlastními daty. IAB Tech Lab přichází se standardem Seller Defined Audiences, který má vydavate

projít na článek

Porovnali jsme Server-Side aClient-Side Header Bidding. Jak dopadlo testování?

Otestovali jsme Server-Side vs. Client-Side Header Bidding Server-Side Header Bidding je taková paní Colombová programatického světa. Všichni o něm slyšeli, ale naživo ho jen tak někdo neviděl. My v CPExu jsme ve spolupráci s publisherem CNC otestovali

projít na článek

Ohrožují cookies třetích stran soukromí?

Cookies třetích stran Téma cookies a cookies 3. stran má mnoho aspektů a je velmi těžké je zjednodušit a srozumitelně popsat. Toto je první ze série článků, které v CPEx vydáváme. Naším cílem je více vysvětlit dopady opatření, které se dnes přijímají,

projít na článek