(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = '//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1version=v2.6'; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));Patří Employer Branding pod HR nebo by spíš měl být pod marketingem? Kdo je pro Employer Branding klientem? Jde mít dobrý Employer Branding u špatného produktu? Proč jsou kariérní stránky jako eshop?
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = '//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1version=v2.6'; fjs.parentNode.insertBefore(js
projít na článekČasto slýcháme, že práce a osobní život se nemá míchat. To se ovšem velmi těžko naplňuje. Když má zaměstnanec osobní problémy, vždy se to podepíše i na jeho pracovním výkonu. A přestože se například HR oddělení zajímá, co se děje, často se dozví jen hrubé
projít na článekPoradenská společnost PwC spouští na českém trhu kampaň zaměřenou na budování employer brandu. Zaujmout má mladou generaci, především absolventy vysokých škol s ekonomickým zaměřením, a odlišit se od dosavadní komunikace konkurence v této oblasti. „Hlavn
projít na článekMarketing a HR jsou ve firmách běžně vnímaná jako dvě samostatná oddělení, která mají odlišné zaměření. Marketing propaguje značku směrem ven k zákazníkům, kdežto HR se stará o zaměstnance – jejich nábor, zaškolení, motivaci a případné propouštění. Jakou
projít na článek(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = '//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1version=v2.6'; fjs.parentNode.insertBefore(js
projít na článek