PwC spouští náborovou kampaň a cílí na mladou generaci

Poradenská společnost PwC spouští na českém trhu kampaň zaměřenou na budování employer brandu. Zaujmout má mladou generaci, především absolventy vysokých škol s ekonomickým zaměřením, a odlišit se od dosavadní komunikace konkurence v této oblasti. „Hlavním cílem kampaně je nadchnout mladé talenty pro nastartování kariéry v auditorských službách a zároveň budovat společnosti PwC pověst atraktivního zaměstnavatele. I když náplň práce auditora může vypadat jednoduše, jde ve skutečnosti o práci s vysokými nároky, která má pro firmy významný finanční a společenský dopad. Nejsou to jen nějaké samoúčelné tabulky nebo analýzy dat,“ říká Michal Stránský, Audit Leader PwC Česká republika. Právě s touto myšlenkou pracuje i strategie celé kampaně. „Mladí lidé dnes hledají primárně takové zaměstnání, které jim dovolí udržet si zdravý work life balance. Na základě výzkumu jsme ale zjistili, že příslušníci Generace Z jsou ochotni obětovat část svého volného času pro kariérní růst, pokud v zaměstnání mohou uplatnit svůj talent a tím vyniknout a zvýšit si sebedůvěru. Podmínkou pro to zároveň je, aby práce měla celospolečenský význam v oblasti udržitelnosti a pomáhala řešit důležité společenské otázky. Proto jsme strategii postavili na myšlence, že práce auditora má vysoké cíle a nemusí být pro každého,“ říká Tomáš Sýkora, Head of Strategy, VMLY&R. Středobodem kampaně je kariérní web VerimSiNaPwC.cz, na kterém je umístěný i video spot. Web představuje blíže náplň práce auditorů a obsahuje kromě informací k výběrovým řízením i aktuálně otevřené pracovní pozice. V rámci kampaně vzniklo šest klíčových vizuálů, které typograficky zvýrazňují klíčová slova fungující jako asociace na práci auditora, ale doplňují k němu širší kontext i reálný význam. Kampaň se od 13. února objevuje v tištěných médiích, na venkovních plochách v Praze, Brně a Ostravě včetně vnitřních reklamních ploch na univerzitách. Kromě toho kampaň poběží i na sociálních sítích.

projít na článek

CZC ke svému 25letému výročí spouští „throwback“ kampaň

CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných onlin

projít na článek

Kampaň Ivana Korčoka

Kampaň Ivana Korčoka měla minulý týden zastávky v Žilině a v Dunajské Stredě. Reportáž z mise na záchranu Slovenska od Marka Švehly najdete v Respektu 14/2024.

projít na článek

Marketing v HR? 4 kroky, jak zrealizovat náborovou kampaň

Marketing a HR jsou ve firmách běžně vnímaná jako dvě samostatná oddělení, která mají odlišné zaměření. Marketing propaguje značku směrem ven k zákazníkům, kdežto HR se stará o zaměstnance – jejich nábor, zaškolení, motivaci a případné propouštění. Jakou

projít na článek

Becherovka spouští novou komunikační kampaň s názvem Originál Bitter 1807

Nová kampaň odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická.  Becherovka byla jedním z prvních hrá

projít na článek

 RunCzech odstartoval kampaň THEY LOVE ME HERE

Pořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. „Kampaň má vyjá

projít na článek