Poradenská společnost PwC spouští na českém trhu kampaň zaměřenou na budování employer brandu. Zaujmout má mladou generaci, především absolventy vysokých škol s ekonomickým zaměřením, a odlišit se od dosavadní komunikace konkurence v této oblasti. „Hlavním cílem kampaně je nadchnout mladé talenty pro nastartování kariéry v auditorských službách a zároveň budovat společnosti PwC pověst atraktivního zaměstnavatele. I když náplň práce auditora může vypadat jednoduše, jde ve skutečnosti o práci s vysokými nároky, která má pro firmy významný finanční a společenský dopad. Nejsou to jen nějaké samoúčelné tabulky nebo analýzy dat,“ říká Michal Stránský, Audit Leader PwC Česká republika. Právě s touto myšlenkou pracuje i strategie celé kampaně. „Mladí lidé dnes hledají primárně takové zaměstnání, které jim dovolí udržet si zdravý work life balance. Na základě výzkumu jsme ale zjistili, že příslušníci Generace Z jsou ochotni obětovat část svého volného času pro kariérní růst, pokud v zaměstnání mohou uplatnit svůj talent a tím vyniknout a zvýšit si sebedůvěru. Podmínkou pro to zároveň je, aby práce měla celospolečenský význam v oblasti udržitelnosti a pomáhala řešit důležité společenské otázky. Proto jsme strategii postavili na myšlence, že práce auditora má vysoké cíle a nemusí být pro každého,“ říká Tomáš Sýkora, Head of Strategy, VMLY&R. Středobodem kampaně je kariérní web VerimSiNaPwC.cz, na kterém je umístěný i video spot. Web představuje blíže náplň práce auditorů a obsahuje kromě informací k výběrovým řízením i aktuálně otevřené pracovní pozice. V rámci kampaně vzniklo šest klíčových vizuálů, které typograficky zvýrazňují klíčová slova fungující jako asociace na práci auditora, ale doplňují k němu širší kontext i reálný význam. Kampaň se od 13. února objevuje v tištěných médiích, na venkovních plochách v Praze, Brně a Ostravě včetně vnitřních reklamních ploch na univerzitách. Kromě toho kampaň poběží i na sociálních sítích.
CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných onlin
projít na článekKampaň Ivana Korčoka měla minulý týden zastávky v Žilině a v Dunajské Stredě. Reportáž z mise na záchranu Slovenska od Marka Švehly najdete v Respektu 14/2024.
Marketing a HR jsou ve firmách běžně vnímaná jako dvě samostatná oddělení, která mají odlišné zaměření. Marketing propaguje značku směrem ven k zákazníkům, kdežto HR se stará o zaměstnance – jejich nábor, zaškolení, motivaci a případné propouštění. Jakou
projít na článekNová kampaň odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická. Becherovka byla jedním z prvních hrá
projít na článekPořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. „Kampaň má vyjá
projít na článek