Marketingové noviny.cz

Marketingové noviny se zabývají těmito tématy: marketing, reklama, management, prodej. Obsahem je také guerilla marketing, on-line marketing a CRM.

projít na web

Košík v nové reklamní kampani apeluje na rodiče

České domácnosti se v průzkumu Košíku shodují, že při nákupu pomůcek do školy budou muset sáhnout opět hlouběji do kapsy. Počítají s tím, že si připlatí asi 300 korun na jednoho školáka (loni to bylo o 250 korun více). Nákupům zároveň chtějí obětovat posl

projít na článek

Ferrero rozšiřuje dostupnost svých prémiových tabulkových čokolád

Ikonické pralinky Ferrero Rocher a Raffaello ve formě lahodné tabulky čokolády si za první rok na trhu našly své věrné fanoušky, a proto nyní společnost Ferrero přistupuje k rozšíření jejich dostupnosti na českém trhu. „Loni v květnu jsme vstoupili do ryc

projít na článek

Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina nemá ponětí o rozložení marketingového rozpočtu

Po rychlém růstu během pandemie loni e-commerce trh poprvé v české historii výrazně zpomalil. Majitelé e-shopů procházejí těžkou zkouškou – obrovská konkurence, drahé energie, vysoká inflace a s tím související krize životních nákladů. To vše mění způsob

projít na článek

Jaké trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?

Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku díky inflaci a poklesu růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké jsou

projít na článek

Nadace Leontinka má novou vizuální identitu a web s AR filtry od Ogilvy

Agentura Ogilvy vytvořila pro Nadaci Leontinka novou vizuální identitu a současně spustila interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu, kde si každý může vyzkoušet vidění při různých typech zrakového postižení. Původně dominantní černou barvu nahrad

projít na článek

Krušovice chtěly uvedením nového ležáku vybočit z řady

Tým FLO, který je součástí konzultační skupiny Mind2FLO, stojí za novou komunikační kampaní pivovaru Krušovice ze skupiny Heineken. Agentura zaštítila kompletní strategii a kreativu kampaně, jejímiž hlavními tvářemi se stali otec a syn Polívkovi. Kampaň,

projít na článek

STOCK Plzeň-Božkov uvádí na trh další tři novinky

Společnost STOCK Plzeň-Božkov se rozhodla zareagovat na nové trendy v oblasti míchaných drinků v plechovkách i na spotřebitelské preference a zároveň navázat na velmi úspěšné portfolio předmíchaných drinků v plechovkách, které uvedla na trh v loňském roce

projít na článek

Nová kampaň KFC vyzývá k vaření z kuřecích kousků

KFC spouští novou marketingovou kampaň, která přináší nový pohled na rychlé občerstvení. Kampaň ukáže, že na křupavých kuřecích kouscích z KFC si může každý pochutnat z pohodlí domova a doplnit je o své oblíbené přílohy. Milovníci kuřecích kousků se mohou

projít na článek

MOL spouští kampaň na podporu Fresh Corner s Langmajerem

Rozsáhlou síť čerpacích stanic MOL si řada lidí spojuje s chutným občerstvením. Na kvalitu oblíbených párků v rohlíku nebo prémiové kávy z Fresh Corner bude nově v celoroční kampani „dohlížet” herec Jiří Langmajer Koncept Fresh Corner je založený na kvali

projít na článek

CZC ke svému 25letému výročí spouští „throwback“ kampaň

CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných onlin

projít na článek

Řetězec Billa připravil před Velikonocemi řadu akčních nabídek

Obchodní řetězec BILLA přichystal s blížícími se Velikonocemi svým zákazníkům několik novinek. Pro pohodlnější předsváteční nakupování spouští hned dvě slevové akce. Na další zlevněné zboží upozorní zákazníky na prodejnách speciální komunikace s beránkem,

projít na článek

KOFILA vstupuje do nového století s Arichtevou a Evelyn

KOFILA míří do nového století v obalech talentovaných studentů grafického designu. Originální kombinaci jemné kávové náplně s mléčnou čokoládou lidé milují již sto let. Jako oblíbenou tyčinku všech generací ji představuje výroční kampaň pod taktovkou reži

projít na článek

Kofola a slovenský rapper Separ společně představili nový energetický nápoj bez taurinu

Energetický nápoj SEMTEX, který patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, připravuje rozšíření své produktové řady o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura

projít na článek

Robbie Williams zpívá s kocourem Felixem v kampani Puriny

Známý umělec ve filmové premiéře představil novou skladbu a celoevropskou reklamní kampaň „Its Great To Be a Cat“ věnovanou oslavě života koček a nové řady krmiv pro kočky. Robbie se při tvorbě písně inspiroval vlastními kočkami i rošťáckými kousky Felixe

projít na článek

 RunCzech odstartoval kampaň THEY LOVE ME HERE

Pořadatel vytrvaleckých závodů RunCzech představil novou kampaň s názvem THEY LOVE ME HERE, kterou komunikuje svůj dlouhodobý přístup ke všem běžcům. Na detailech pracoval kreativní tým RunCzech a americký reklamní stratég Richard Herstek. „Kampaň má vyjá

projít na článek