(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = '//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1version=v2.6'; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));Plzeňský Prazdroj není jen světoznámou značkou kvalitního piva. Kvalitní pivo musí zákonitě vyrábět kvalitní lidi. Jaká je firemní kultura v Prazdroji, jak pojímají tzv. Employer Branding neboli značku zaměstnavatele v Prazdroji? Na tyto a další otázky se ptal Martin v dalším díle Business Talk HR Radky Tiché, která se značkou zaměstnavatele v Prazdroji zabývá.
Konference se zúčastní nebo vystoupí se svým příspěvkem také odborníci z Krajského úřadu Plzeňského kraje.
Radka Denemarková sepsala tlustou knihu krátkých spojení
WA – japonský, GYU – skot čili jednoduchý překlad je japonský skot. V Japonsku nalezneme čtyři plemena. Kobe je regionální značka hovězího masa, které pochází z Japoského černého plemene, který se narodil, vyrostl a byl poražen v prefekturátu Hjógo (část
projít na článekCo je to střídmé pití? Hádáte správně, žádná jasná definice neexistuje. Snažit se ji přesně určit by byla trochu hloupost. Nikdo z nás nereaguje na alkohol stejně. Tisíc lidí, tisíc chutí. A taky tisíc odpovědí organismu na alkohol. Pokud bychom přece
0Adventní kalendář Tiché linky Pro letošní rok si Tichá linka připravila zajímavý adventní kalendář, který sestává ze dvou okének. Každý den přináší jedno okénko informace ohledně provozu Tiché linky, zajímavosti o znakovém jazyce, tlumočení a přepisu. A
projít na článek