Sociální sítě: Rozcestník pro správu a marketing na socialních sítích

Průvodce pro jednotlivce i firmy, které řeší marketing na sociálních sítích. Efektivní správa socialních sítích, tipy, rady a doporučení.

projít na web

Sociální síť Mastodon získala už přes 7 milionů uživatelů

Hledáte nové a neotřelé sociální sítě, které nebudou závislé na velkých firmách? Objevte sociální síť Mastodon. Celou síť máte pod kontrolou vy. Můžete si podle sebe uspořádat příspěvky a přizpůsobit si to, co vás zajímá. Navíc je vše bez reklam. Nikdo vá

projít na článek

Čísla o sociálních sítí: Kolik, kdo, kdy a kde. Statistiky, které vás překvapí

Přemýšlíte, jaké sociální síti věnovat v roce 2023 svou pozornost nebo na jaké trendy se v letošním roce zaměřit? Podívejte se na následující statistiky podle jednotlivých sociálních sítích. Dozvíte se v nich třeba to, že 69 % lidí nakoupí po té, co vidí

projít na článek

Engagement rate: Míra zapojení je metrika úspěšnosti na sociálních sítích

Engagement rate neboli míra zapojení uživatelů ukazuje kolik procent lidí z celkového počtu vašich fanoušků, na něm provedli určitou akci. Olajkovali ho, komentovali nebo sdíleli. Díky tomu můžete sledovat, jestli byl konkrétní příspěvek pro uživatele soc

projít na článek

Generování obrázků umělou inteligencí: Využijte pro svoji strategii na sociální sítí

Generování obrázků umělou inteligencí dodává nejen futuristický nádech ale může váš podnikatelský záměr či stabilní značku ukázat v nové roli jedinečnosti a snadné zapamatovatelnosti. Již dnes existuje několik nástrojů na generování AI obrázků. Stačí když

projít na článek

Nejnavštěvovanější webové stránky světa i ČR v roce 2023

Zajímá vás, jaké jsou nejnavštěvovanější webové stránky? Asi vás nepřekvapí, že mezi nejvíce navštěvované patří vyhledávač Google a sociální sítě jako Facebook, Instagram, YouTube. Ale jak vypadá přesně žebříček a kolik návštěv ročně webové stránky mají?

projít na článek

Jak nastavit soukromí na TikToku, aby nikdo nemohl zneužít váš obsah

Zajímá vás, jak si nastavit soukromí na TikToku a zabezpečit váš profil tak, aby váš obsah nemohl zneužít nikdo jiný? TikTok profil se automaticky nastavuje jako veřejný pro uživatele nad 15 let. Všichni tedy vidí váš obsah, mohou sdílet a ukládat vaše vi

projít na článek

Reklama na TikToku: Jak s ní začít a na kolik vás vyjde?

Sociální síť TikTok má velký komerční potenciál a reklama na TikToku je stále velmi levná. Příležitost pro placenou reklamu je i pro začínající firemní či influencerské profily. K inzerování na TikToku je potřeba si založit TikTok Business Manager a TikTo

projít na článek

Jak smazat TikTok účet, deaktivovat nebo znovu obnovit?

Návod na to, jak smazat TikTok účet je jednoduchý. Na vašem profilu na TikToku přejděte na „spravovat účet“ a vyberte možnost „odstranit“ účet. Po potvrzení je váš účet odstraněný. Odstraněný účet si můžete do 30 dní od deaktivace znovu aktivovat, aniž by

projít na článek

Generace Z: internetová generace přináší změny, inovace a spoustu otázek

Generace Z je internetová generace, jsou to děti nového tisíciletí. Používání internetu, mobilní telefonu a sociálních sítích je pro ně přirozené a nutné. Jejich pracovní činnost musí dávat smysl, nejen přinášet peníze. Vytvářejí si často vlastní pracovní

projít na článek

Předplatné: Jak monetizovat unikátní obsah. Návod pro tvůrce a influencery

Předplatné je oblíbený způsob monetizace obsahu pro tvůrce a influencery. Tvůrci sdílí svůj prémiový obsah s komunitou, která si k němu platí přístup nejčastěji ve formě měsíčného předplatného. Mezi platformy, na kterých mohou tvůrci sdílet svůj unikátní

projít na článek