Engagement rate: Míra zapojení je metrika úspěšnosti na sociálních sítích

Engagement rate neboli míra zapojení uživatelů ukazuje kolik procent lidí z celkového počtu vašich fanoušků, na něm provedli určitou akci. Olajkovali ho, komentovali nebo sdíleli. Díky tomu můžete sledovat, jestli byl konkrétní příspěvek pro uživatele sociální sítích opravdu přínosný. Míra zapojení je metrika budoucnosti na sociálních sítích. Dříve byla metrika úspěšnosti počet sledujících (followers). Podle [] Článek Engagement rate: Míra zapojení je metrika úspěšnosti na sociálních sítích se nejdříve objevil na Sítě v hrsti.

projít na článek

3 věci, které musíte vzít v potaz, aby vaše marketingová kampaň na sociálních sítích neskončila fiaskem

Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem si uvědomují snad všichni a všichni také cítí, že být aktivní v tomto ohledu je v dnešní době nutností, ovšem málokdo ví, jak takovou kampaň vlastně realiz

projít na článek

Reklama na sociálních sítích

V dnešní digitální době hraje propagace na sociálních sítích klíčovou roli při budování značky, dosahování cílového publika a získávání nových zákazníků. Jednou z moderních a inovativních cest, jak efektivně prezentovat na sociálních sítích, je využít výh

projít na článek

První kroky při propagaci společnosti na sociálních sítích

V dnešním článku se společně podíváme na téma pro koho jsou sociální sítě určené, na základní informace o propagaci na sociálních sítích, nebude chybět varianta, kdy máme internetové stránky a varianta, kdy stránky nemáme a veškerá naše propagace se odehr

projít na článek

23.5.2023 - MPSV připravilo na 31.5. kampaň #diknahradnimrodinam

Ministerstvo práce a sociálních věcí připravilo kampaň #diknahradnimrodinam, prostřednictvím které chce poděkovat náhradním rodinám za to, že jsou. Pojďte poděkovat náhradním rodinám spolu s námi a připojte se ke kampani. Princip je jednoduchý, 31. května

projít na článek

Čísla o sociálních sítí: Kolik, kdo, kdy a kde. Statistiky, které vás překvapí

Přemýšlíte, jaké sociální síti věnovat v roce 2023 svou pozornost nebo na jaké trendy se v letošním roce zaměřit? Podívejte se na následující statistiky podle jednotlivých sociálních sítích. Dozvíte se v nich třeba to, že 69 % lidí nakoupí po té, co vidí

projít na článek