Engagement rate neboli míra zapojení uživatelů ukazuje kolik procent lidí z celkového počtu vašich fanoušků, na něm provedli určitou akci. Olajkovali ho, komentovali nebo sdíleli. Díky tomu můžete sledovat, jestli byl konkrétní příspěvek pro uživatele sociální sítích opravdu přínosný. Míra zapojení je metrika budoucnosti na sociálních sítích. Dříve byla metrika úspěšnosti počet sledujících (followers). Podle [] Článek Engagement rate: Míra zapojení je metrika úspěšnosti na sociálních sítích se nejdříve objevil na Sítě v hrsti.
Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem si uvědomují snad všichni a všichni také cítí, že být aktivní v tomto ohledu je v dnešní době nutností, ovšem málokdo ví, jak takovou kampaň vlastně realiz
projít na článekV dnešní digitální době hraje propagace na sociálních sítích klíčovou roli při budování značky, dosahování cílového publika a získávání nových zákazníků. Jednou z moderních a inovativních cest, jak efektivně prezentovat na sociálních sítích, je využít výh
projít na článekV dnešním článku se společně podíváme na téma pro koho jsou sociální sítě určené, na základní informace o propagaci na sociálních sítích, nebude chybět varianta, kdy máme internetové stránky a varianta, kdy stránky nemáme a veškerá naše propagace se odehr
projít na článekMinisterstvo práce a sociálních věcí připravilo kampaň #diknahradnimrodinam, prostřednictvím které chce poděkovat náhradním rodinám za to, že jsou. Pojďte poděkovat náhradním rodinám spolu s námi a připojte se ke kampani. Princip je jednoduchý, 31. května
projít na článekPřemýšlíte, jaké sociální síti věnovat v roce 2023 svou pozornost nebo na jaké trendy se v letošním roce zaměřit? Podívejte se na následující statistiky podle jednotlivých sociálních sítích. Dozvíte se v nich třeba to, že 69 % lidí nakoupí po té, co vidí
projít na článek