Čísla o sociálních sítí: Kolik, kdo, kdy a kde. Statistiky, které vás překvapí

Přemýšlíte, jaké sociální síti věnovat v roce 2023 svou pozornost nebo na jaké trendy se v letošním roce zaměřit? Podívejte se na následující statistiky podle jednotlivých sociálních sítích. Dozvíte se v nich třeba to, že 69 % lidí nakoupí po té, co vidí personalizovaný obsah na Facebooku nebo Instagramu. Nebo že průměrně lidé navštěvují 7 [] Článek Čísla o sociálních sítí: Kolik, kdo, kdy a kde. Statistiky, které vás překvapí se nejdříve objevil na Sítě v hrsti.

projít na článek

Indexace sociálních sítí

Po delší době jsme se podívali na indexaci největších sociálních sítí ve vyhledávači Seznam a přidali i Google. Data přinášíme v mini infografice pod textem. Zdrojem dat je operátor site:, který neposkytuje reálná data. Nicméně, dnes má na Seznamu asi hod

projít na článek

První kroky při propagaci společnosti na sociálních sítích

V dnešním článku se společně podíváme na téma pro koho jsou sociální sítě určené, na základní informace o propagaci na sociálních sítích, nebude chybět varianta, kdy máme internetové stránky a varianta, kdy stránky nemáme a veškerá naše propagace se odehr

projít na článek

Engagement rate: Míra zapojení je metrika úspěšnosti na sociálních sítích

Engagement rate neboli míra zapojení uživatelů ukazuje kolik procent lidí z celkového počtu vašich fanoušků, na něm provedli určitou akci. Olajkovali ho, komentovali nebo sdíleli. Díky tomu můžete sledovat, jestli byl konkrétní příspěvek pro uživatele soc

projít na článek

Tři věci, které jste nevěděli o sociálních sítích

1. Pradědeček Facebooku vznikl už před několika staletími Přemýšleli jste už, kde a proč se vzaly sociální sítě a jak jsme vůbec mohli žít bez nich? No, mohli jsme vůbec? Možná Vás to překvapí, ale potřeba a využívání sociálních sítí v našich končinách

projít na článek

Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní. Doba sociálních sítí a virálního šíření nahrává obsahům, které jsou zábavné, inovativní, kreativní a vtipné. Jak vám ukážeme v tomto článku, humor je vynik

projít na článek