Víte, jak na reklamní systém Sklik?

V PPC rubrice na tomto blogu je řeč hlavně o Google Ads. Nicméně mezi reklamní systémy, fungující na českém trhu, se řadí i Sklik od Seznamu, kterému bych se rád v tomto článku věnoval.

projít na článek

Získal jsem 100% ověření od Sklik

Dotáhl jsem do úspěšného konce další ověření, tentokráte seznamácký Sklik. Jak už jistě víte, Sklik je reklamní systém vyhledávače Seznam.cz, který je nejčastěji vidět v rámci vyhledávání obsahových či partnerských webů Seznam.

projít na článek

Reklamní studio Praha 10 - CALON s.r.o.

Reklamní studio CALON Praha 10 nabízí služby jako je velkoplošný digitální tisk, potisk triček a jiného textilu, světelná reklama, výroba razítek, vizitek, výroba samolepek (reklamní samolepky), reklamní letáky, polepy aut a výloh, bannery, reklamní cedul

projít na článek

Jak (ne)inzerovat na Facebooku

O Facebooku tady na blogu moc nepíšu, a to z jednoho prostého důvodu, protože správu facebookových kampaní dělám pro klienty jen občas. Jsem totiž klasický PPCčkář a zaměřuji se hlavně na systémy Sklik a Google Ads.

projít na článek

Jak stanovit cíle v reklamní kampani?

Každá reklamní strategie by měla obsahovat jasný cíl. Což není nic nového, protože když chceme vytvořit firemní strategii, potřebujeme znát obchodní cíle společnosti. Na jejich základě pak můžeme vytvářet cíle jednotlivých reklamních kampaní, které se od

projít na článek

Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

Nedá mi to a musím se zmínit, že jsem se zúčastnil červnového školení na téma Zboží.cz v brněnských prostorách společnosti Seznam.cz. Jak je už z názvu akce patrné, týkala se převážně tohoto zbožového srovnávače, ale částečně také reklamního systému Sklik

projít na článek