Jak stanovit cíle v reklamní kampani?

Každá reklamní strategie by měla obsahovat jasný cíl. Což není nic nového, protože když chceme vytvořit firemní strategii, potřebujeme znát obchodní cíle společnosti. Na jejich základě pak můžeme vytvářet cíle jednotlivých reklamních kampaní, které se od hlavního cíle samozřejmě mohou lišit. A protože mi toto téma přijde velmi zajímavé, předkládám vám níže inspiraci a přehled cílů pro některá odvětví.

projít na článek

Reklamní studio Praha 10 - CALON s.r.o.

Reklamní studio CALON Praha 10 nabízí služby jako je velkoplošný digitální tisk, potisk triček a jiného textilu, světelná reklama, výroba razítek, vizitek, výroba samolepek (reklamní samolepky), reklamní letáky, polepy aut a výloh, bannery, reklamní cedul

projít na článek

Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

V předchozím článku jsem rozebíral, jak vypadá profesionální správa PPC kampaní, co od ní očekávat a na co se připravit. Nyní bych se ale rád podíval na optimalizaci PPC kampaní z druhé strany, tedy při tzv. samosprávě.

projít na článek

Kolik vložit do kampaní během Vánoc?

Letošní vánoční článek věnuji zamyšlení nad rozpočty kampaní během svátečního období. Metod je hned několik, tak se na toto téma pojďme podívat.

projít na článek

Google zařadil vyšší rychlost. V nové kampani přirovnává textovou komunikaci iPhonů k pageru

Google pokračuje v kontaktní kampani #GetTheMessage • Komunikační služby od Applu přirovnává k pageru • Vše vyřeší přechod Applu ke službám RCS, ten to ale stále ignoruje

projít na článek

10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

PPC kampaně jsou pro klienty často neoblíbenou záležitostí, a to zejména proto, že reklamě a její tvorbě příliš nerozumí nebo se třeba v minulosti spálili při svých pokusech. Sepsal jsem proto pro vás několik zásadních tipů, co při zakládání kampaní, ať u

projít na článek