Blog o online marketingu | Vše o tvorbě webů, e-shopů a designu

Blog o online marketingu. Podívejte se na zajímavé články o tvorbě webů, e-shopů a designu. Rád vám přiblížím nejen moji práci, ale i vnesu do vašeho marketingu čerstvý vítr – nejdřív však potřebuji znát cíle, kterých chcete dosáhnout. Podívejte se na můj blog.

projít na web

Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

Nejčastějším problémem při používání služby Google Merchant Center bývá porušování zásad...

projít na článek

EAN kódy v online marketingu?

Možná jste si už někdy říkali, že by se pro vaše produkty v e-shopu hodily EAN kódy. Ty jsou ideální pro použití zejména ve zbožových porovnávačích a nákupních galeriích. V tomto článku se proto podíváme, jak vše spolu souvisí a jak takové EAN kódy získat

projít na článek

Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy

Z hlediska PPC kampaní v Google Ads jsou pro mě a mé klienty nejzajímavější kampaně přes Google Nákupy. Abyste mohli začít inzerovat v tomto marketingovém kanále, je zapotřebí mít správný XML feed. A právě nesplnění této podmínky bývá při mé práci jeden z

projít na článek

Analýza české e-commerce v roce 2023

Společnosti Heureka a Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydaly velmi zajímavou tiskovou zprávu na téma, jak vypadala česká e-commerce v loňském roce. Jak už jsem několikrát naznačoval ve svých newsletterech, potvrdilo se, že na českém onlinovém tr

projít na článek

Dostaňte se na kobylku svojí cílové skupině

Určení cílové skupiny je jedním ze základních předpokladů pro úspěšné oslovení vašich zákazníků. Tato parketa je pro mě jakožto marketingového specialisty základ, ale i já se kolikrát v tomto ohledu obracím na další odborníky z onlinu.

projít na článek

Používejte profesní sociální síť LinkedIn

O LinkedIn jsem se chystal psát již velmi dlouho, ale až teď mám pocit, že vám mohu něco hodnotného předat. Považuji jej za velmi kvalitní nástroj už zejména kvůli informacím o vašich přátelích a kolezích z oboru. Najdete zde mnoho zajímavých oborových čl

projít na článek

Vytvořte si strukturu ve svém PPC účtu

Následující článek chci věnovat tvorbě PPC kampaní. Ať už děláte kampaně v Google Ads či Seznam Skliku, jistě jste hned zprvu narazili na otázku, jakým způsobem zvolit strukturu třídění klíčových slov. Rád bych vám proto nabídl několik svých postřehů.

projít na článek

Tagování v URL adresách se vyplatí

O UTM parametrech tady na blogu už byla řeč před Vánoci a nyní bych se k tomuto tématu rád vrátil. Mám pro vás totiž tipy, jak konkrétně tagovat produktový feed pro Seznam.

projít na článek

HTML5 formáty brzy také v Skliku!

O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkol

projít na článek

Připravte si kvalitní podklady pro sociální sítě

Mít připravené ty správné podklady pro reklamy na Facebook, Instagram nebo další sociální sítě je opravdu důležité. Všímám si však, že mnoho grafiků a tvůrců videí si se základními principy nedělá příliš starosti, a proto jsem nachystal pár zásadních tipů

projít na článek

Víte, jak si poradit s blokací reklam kvůli malware?

Malware je v poslední době největší nešvar firemních webů. Není to samozřejmě žádná novinka, existoval  i dříve, ale v dnešní době je to poměrně běžný jev a málokdy je snadné si s ním poradit. 

projít na článek

Marketingové tipy: Nástroje umělé inteligence

Opět tu pro vás mám pár užitečných vychytávek aneb jak dělat marketing prostřednictvím nástrojů umělé inteligence (AI), která je stále poměrně žhavým tématem.

projít na článek

Nezapomeňte, vánoční sezóna se blíží

Nebojte se, i letos jsem pro vás nachystal pár marketingových tipů pro letošní vánoční sezónu. Podobných článků jsem už pár napsal, a proto se na ně klidně podívejte a nechte se inspirovat.

projít na článek

CapCut je na sociálních sítích jako doma

Tentokrát trochu odbočím a podíváme se na CapCut, editor videí na sociální sítě. Ten pochází z dílny ByteDance, tedy od firmy, za kterou stojí TikTok.

projít na článek

2 zásadní firemní strategie, které byste měli znát

Jak bývá mým zvykem, v tomto článku se laicky podíváme další téma. Tentokrát jsem se zaměřil na firemní strategie. Podnět vzešel od mých klientů, a proto jsem si udělal sumář strategií, které v rámci e-commerce nejčastěji převažují. Pokud se tedy v této o

projít na článek