HTML5 formáty brzy také v Skliku!

O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkoliv objekt v banneru, a to se v online reklamě rozhodně vyplatí. 

projít na článek

Reklamní bannery v HTML5

Možná jste si toho už také všimli, že pohybujícím se prvkům na www stránkách odzvonilo. Za vším stojí rostoucí negativní názor na Adobe Flash, který po předchozích bezpečnostních chybách ztrácí důvěru. Vývojáři se tedy uchylují k modernějším alternativám.

projít na článek

Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku

V tomto článku necháme spát novinky a analýzy z oblasti onlinu, jelikož bych se s vámi chtěl podělit o svou nedávnou praxi. Otestoval jsem totiž jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku od Seznam.cz.

projít na článek

Jak používat formát GIF při propagaci

GIFy jsem si v poslední době oblíbil, protože mi tato „sekavá“ reklama přijde přitažlivější než klasické video. Používám je nejčastěji při propagaci na sociálních sítích, tento formát ale lze aplikovat i v PPC reklamě na Google Ads nebo Skliku.

projít na článek

Včera bylo brzy

Druhý povídkový příběh VČERA BYLO BRZY volně navazuje na předchozí knihu DNES JE I ZÍTRA. Soubor povídek vydá město Klášterec nad Ohří v říjnu 2022. Zakoupit ho bude možné v místním turistickém či kulturním centru. The post Včera bylo brzy first appeared

projít na článek

Vytvořte si strukturu ve svém PPC účtu

Následující článek chci věnovat tvorbě PPC kampaní. Ať už děláte kampaně v Google Ads či Seznam Skliku, jistě jste hned zprvu narazili na otázku, jakým způsobem zvolit strukturu třídění klíčových slov. Rád bych vám proto nabídl několik svých postřehů.

projít na článek