Úspěšný marketing pro mobilní aplikace ve stavu zralosti

Propagace aplikací u nás v Česku není zatím ještě tak rozšířená a poptávaná, což mohu potvrdit z vlastních zkušeností. Na stát s takovou technologickou vyspělostí je to až překvapením. V tomto článku vám alespoň přiblížím, jak je možné aplikaci efektivně propagovat a co je vhodné si pohlídat. 

projít na článek

Marketing pro restaurace, pizzerie a vinárny

Rád bych vám představil pár tipů pro marketing v pohostinských podnicích. Reklama pro restaurace, pizzerie nebo vinárny vyžaduje hodně úsilí, kreativity ale i nemalé náklady. Jak ale na jednoduchý a přímý marketing? Dozvíte se v tomto článku.

projít na článek

Víte, co je udržovací marketing?

Pojem udržovací marketing není nijak známý, a nenajdete ho tedy v žádných oborových publikacích ani článcích. Jde v podstatě o můj vlastní pojem, který používám v situacích, které nastávají během práce pro moje klienty. Zkusím vám jej jednoduše přiblížit.

projít na článek

Mobilní aplikace iVýzkumy.cz

I v době, jaká zrovna panuje, se snažíme nezastavovat a jít dál. Proto přicházíme s vlastní mobilní aplikací pro náš panel iVýzkumy.cz. Již delší dobu zaznamenáváme u respondentů z našeho panelu významný přesun k mobilním zařízením při vyplňování dotazník

projít na článek

Jak je na tom český affiliate marketing?

Neustále narážím na zprávy a články, ve kterých se tvrdí, že rok 2014 bude rokem velkého rozvoje affiliate marketingu v České republice. Kdybych podobná tvrzení neslýchával i v minulých letech, tak bych tomu snad aspoň trochu věřil. Nechci psát, že se aff

projít na článek

Šikovná mobilní aplikace Mojo

Mojo patří k mobilním aplikacím, které jsou určené zejména pro tvorbu obsahových reklam a příběhů na sociálních sítích. V placeném módu ji používám již druhým rokem, a proto vám rád přiblížím její kvality.

projít na článek