Pojem udržovací marketing není nijak známý, a nenajdete ho tedy v žádných oborových publikacích ani článcích. Jde v podstatě o můj vlastní pojem, který používám v situacích, které nastávají během práce pro moje klienty. Zkusím vám jej jednoduše přiblížit. Občas mám na starosti společnost, která funguje a nijak zvlášť svůj marketing nemění, protože nemá žádné problémy jako třeba pokles prodejů. Jen ho prostě udržují. A odtud mi vzešel název udržovací marketing.
Rád bych vám představil pár tipů pro marketing v pohostinských podnicích. Reklama pro restaurace, pizzerie nebo vinárny vyžaduje hodně úsilí, kreativity ale i nemalé náklady. Jak ale na jednoduchý a přímý marketing? Dozvíte se v tomto článku.
projít na článekNeustále narážím na zprávy a články, ve kterých se tvrdí, že rok 2014 bude rokem velkého rozvoje affiliate marketingu v České republice. Kdybych podobná tvrzení neslýchával i v minulých letech, tak bych tomu snad aspoň trochu věřil. Nechci psát, že se aff
projít na článekInfo-marketing je v této době celkem populární způsob, jak se dají vydělat mnohdy i zajímavé peníze. Pokud si myslíte, že jste odborníci v nějaké z oblastí, tak info-marketing pro Vás může být možnou volbou k výdělku. Jestli že si ale myslíte, že není ž
projít na článekTipy, jak dělat produktový marketing snadno a dobře. Připravil jsem ukázky z webináře.
projít na článekV poslední době mi prošlo pod rukama mnoho webových stránek hotelů a penzionů.A bohužel jsem se nestačil divit, jak je z nich nepříjemně cítit vlna 90. let. Nechci přehánět, ale ve skutečnosti je opravdu tristní, kolik prezentací českých ubytovacích zaříz
projít na článek