SEO, anebo řekněme internet marketing není jen o vyladění vlastních stránek, ale není to taky jen o odkazech. Krásný příklad jak využít, nebo bohužel nevyužít internetový marketing jsem našel u prezentace firem na hudebním veletrhu Musikmesse. Zatímco některé firmy využily všech možností a jako vystavovatelé dovedli zprezentovat firmu pomocí loga, popisu firmy a dokonce i připojených produktů, tak jiné firmy v seznamu vystavovatelů neměly ani to logo a popisek. Já jako novinář, který procházel desítky těchto vystavovatelů a subjektivně se rozhodoval čí stánek navštívím, jsem si samozřejmě více všímal těch firem, které mně něčím konkrétním upoutaly na první pohled. Dobrá propagace Špatná, nevýrazná propagace Příspěvek SEO není jen o vlastních stránkách pochází z Jiří Polášek
Roli ani význam marketingu obsahu snad nemusíme ani zdůrazňovat: dnes už každý, kdo je alespoň trošku doma ve světě marketingu ví, že je třeba věnovat zvýšenou pozornost obsahu zobrazovanému na webových stránkách. Ten má totiž zásadní význam z hlediska op
Propagace aplikací u nás v Česku není zatím ještě tak rozšířená a poptávaná, což mohu potvrdit z vlastních zkušeností. Na stát s takovou technologickou vyspělostí je to až překvapením. V tomto článku vám alespoň přiblížím, jak je možné aplikaci efektivně
projít na článekDuplicitní obsah na internetových stránkách je jedna z nejčastějších záležitostí a také restů mých klientů. Proto není nic neobvyklého, když se s tímto termínem setkáte – nicméně otázkou zůstává, jak s tím bojovat?
projít na článekNení čas ztrácet čas, a tak jsem pro vás přichystal 2. díl ze seriálu o GDPR. Tentokrát bych rád věnoval prostor tématu, jak aplikovat toto nové nařízení do praxe online marketingu. Jedním z častých prvků na webových stránkách je totiž přihlášení k newsle
projít na článekPoptávkové formuláře na webových stránkách jsou dnes skvělým nástrojem pro získání nových zákazníků.
projít na článek