Meta poskytne více informací o cílení reklam

Meta aktualizuje panel Proč se mi tato reklama zobrazuje?, který nabízí kontextové informace o cílení reklam a o tom, jak systémy Mety zobrazují reklamu jednotlivým uživatelům. Tyto údaje teď budou ještě transparentnější. Funkci Proč se mi tato reklama zobrazuje? Meta poprvé spustila v roce 2013 jako prostředek, který má uživatelům pomoci pochopit, jak funguje cílení reklam, a vyvrátit fámy, které se kolem ní objevují (například že aplikace poslouchá vaše konverzace). Zároveň má uživatele nasměrovat k různým možnostem, jež mají k dispozici pro správu zobrazovaných reklam. Od té doby přidala Meta řadu vylepšení a doplňků, které se nyní snaží posunout ještě dál. Nově tak bude nástroj obsahovat: informace shrnuté do témat o tom, jak může být vaše aktivita v aplikacích Mety i mimo ně (například lajkování příspěvku na stránce přítele na Facebooku nebo interakce s vaší oblíbenou stránkou) zdrojem informací pro modely strojového učení, které Meta používá k výběru a cílení reklam, které vidíte,nové příklady a ilustrace, které vysvětlují, jak modely strojového učení propojují různá témata, aby vám zobrazovaly relevantní reklamy,více způsobů, jak najít ovládací prvky, takže nyní budete mít přístup k předvolbám reklam i z dalších stránek v nástroji. Zdroj: Meta Nové informační panely poskytnou více informací i samotným inzerentům. Dozvíte se například, jakým způsobem budou systémy Mety zobrazovat vaše reklamy uživatelům. Nástroj vám srozumitelněji ukáže všechny ukazatele, které může Meta použít k cílení a k maximalizaci výkonu reklamy prostřednictvím systému strojového učení. Aktualizovaná verze panelu se nejprve globálně rozšíří na Facebooku, v budoucnu pak také na Instagramu. Podrobnosti najdete na blogu Mety.The post Meta poskytne více informací o cílení reklam first appeared on Newsfeed.cz.

projít na článek

Aplikace Mety používají téměř 4 miliardy uživatelů

Meta zveřejnila výsledky za 4. kvartál 2022 i celý loňský rok. Zaznamenala přitom další nárůst aktivních uživatelů i stabilní příjmy. Uživatelé Nejprve k uživatelům Facebooku, který je stále primární aplikací Mety. Počet aktivních uživatelů se v pos

projít na článek

Facebook hodinky neumřely, chystá se nová verze

O hodinkách od společnosti Meta (Facebook) se spekulukovalo nějakou dobu, ale v listopadu minulého roku došlo ke zrušení samotného projektu. Nyní se ale objevují informace, že Meta chce pokračovat v tomto projektu, a dokonce existuje nová iterace hodinek.

projít na článek

Únik: Meta prý nevzdala snahu vyrobit vlastní chytré hodinky

Jako na houpačce jsou zatím zprávy o tom, zda americká firma Meta vyrobí či nevyrobí své vlastní chytré hodinky. Původní nadšené zvěsti z roku 2021 začaly postupem času vyčichat a vloni v prosinci už se v souvislosti s velkým propouštěním mluvilo o tom, ž

projít na článek

Reklamní platforma

Vydělejte na své stránce díky reklamní platformě Reklama-marketing.cz V digitálním věku se vytváří nekonečné možnosti pro vydělávání na svých webových stránkách. Jedním z efektivních způsobů, jak generovat příjmy, je využití reklamní platformy Reklama-

projít na článek

Trh si zvyká na zákaz přetáčení reklam. Byl to skvělý krok, říká jeden z operátorů

Operátoři stále vysvětlují zákazníkům, že omezit přetáčení reklam na Primě nebyl jejich nápad. Televize je spokojená: přelomový krok se jí prý vyplatil a už nepřichází o peníze za kampaně.

projít na článek