Aplikace Mety používají téměř 4 miliardy uživatelů

Meta zveřejnila výsledky za 4. kvartál 2022 i celý loňský rok. Zaznamenala přitom další nárůst aktivních uživatelů i stabilní příjmy. Uživatelé Nejprve k uživatelům Facebooku, který je stále primární aplikací Mety. Počet aktivních uživatelů se v posledním čtvrtletí loňského roku zvýšil na 2,96 miliard, což je mírný nárůst oproti kvartálu předchozímu. Zdroj: Meta Počet uživatelů, kteří jsou na Facebooku aktivní každý den, je pak podobný jako v předchozím období. Na Facebook se denně přihlásí 2 miliardy lidí. Zdroj: Meta Ačkoliv se o tom mluvilo, dlouhodobé výsledky dokazují, že používání Facebooku neklesá. Naopak, co se týče času stráveného v aplikaci, získává sociální síť na popularitě, a to především díky videím Reels. Dalším zajímavým údajem je používání všech čtyř aplikacích Mety dohromady. Meta se zde totiž blíží k hranici 4 miliard aktivních uživatelů měsíčně. To znamená, že přibližně polovina světové populace je aktivní na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a/nebo Messengeru. Denně je pak sleduje 2,96 uživatelů, což je o 5 % více než loni. Zdroj: Meta Reklama Co se týče reklam, počet jejich zobrazení ve 4. čtvrtletí vzrostl o 23 %. Za celý rok 2022 se počet zobrazení reklamy zvýšil o 18 %, a to i díky tomu, že Meta stále hledá nové příležitosti pro jejich umístění Díky tomu by Meta mohla v brzké době zobrazovat více reklam v Reels a dělit se o příjmy s tvůrci, což se údajně zvažuje jako prostředek k získání většího zájmu u špičkových tvůrců. Meta se totiž v současnosti potýká s problémem, že uživatelé sice tráví více času na Facebooku a Instagramu a sledují více videí Reels, ale sami jich tolik nezveřejňují a jejich tvorba a zapojení na obou platformách klesá. Co se týče průměrné cena za reklamu, ta se v Q4 snížila o 22 % a dohromady za celý rok o 16 %. Příjmy Zpráva ukázala, že výsledky příjmů Mety jsou skutečně solidní, přestože jsou stále o něco nižší než ve 4. čtvrtletí roku 2021. Zdroj: Meta Investice Stále je tu tak prostor pro růst. Horší finanční situace v předchozích kvartálech způsobená zpomalením výdajů na reklamu a sníženou efektivitou některých produktů Meta Ads zvýšila tlak na růst firmy, což vedlo k propouštění a dalším přehodnocením. V rámci toho Meta například ukončila různé experimenty, jako je domácí reproduktor Portal, dohody o financování vydavatelů, audio nástroje nebo projekt chytrých hodinek. Meta rovněž odložila vývoj svých brýlí pro rozšířenou realitu, jejichž uvedení na trh bylo plánováno na rok 2024 jako součást projektu Rok efektivity. V něm se Meta zaměřuje na zdokonalení nástrojů pro objevování pomocí umělé inteligence s cílem maximalizovat zapojení uživatelů do svých aplikací, na vývoj nových způsobů monetizace zpráv a na přetvoření reklamních nástrojů s cílem snížit závislost na uživatelských datech. A samozřejmě na metaverse, který Metu stále stojí hromadu peněz. Například oddělení Meta Reality Labs vykázalo za čtvrtletí provozní ztrátu 4,28 miliard dolarů, čímž se její celková ztráta za rok 2022 vyšplhala na 13,72 miliard dolarů. Meta s tím však počítá a uvádí, že bude trvat pět až deset let, než se dočkáme skutečného zapojení metaverza. Zdroj: Meta Pokud vás zajímá více, podrobnosti se dozvíte v reportu Mety.The post Aplikace Mety používají téměř 4 miliardy uživatelů first appeared on Newsfeed.cz.

projít na článek

Facebook překonal hranici 2 miliard aktivních uživatelů denně, škrty však pokračují

Po téměř 20 letech od svého vzniku Facebook stále roste. Sociální síť má nyní 2 miliardy aktivních uživatelů denně. Informace uvedla společnost Meta spolu s výsledky za čtvrté čtvrtletí loňského roku. Zpráva znamená, že Facebook, kterému v minulém čtvrtle

projít na článek

Elara app

Aplikace Elara souvisí s touchpadem a brání uživatelům odhlásit se ze zařízení se systémem Windows Aplikace Elara je obvykle předem naistalována v noteboocích Dell, Toshiba a Sony. Běží pouze na noteboocích (ve Správci úloh jako proces ApntEX.exe) a jejím

projít na článek

Meta poskytne více informací o cílení reklam

Meta aktualizuje panel Proč se mi tato reklama zobrazuje?, který nabízí kontextové informace o cílení reklam a o tom, jak systémy Mety zobrazují reklamu jednotlivým uživatelům. Tyto údaje teď budou ještě transparentnější. Funkci Proč se mi tato reklama

projít na článek

Pozor na podvodné iOS VPN aplikace

Na Appstoru se objevily podvodné VPN aplikace, které uživatelům po skončení zkušební lhůty účtují nesmyslně vysoké poplatky. Jedná se o Beetle VPN, Buckler VPN a Hat VPN Pro, které si již stáhlo několik stovek tisíc uživatelů. Na případ upozornila firma A

projít na článek