Jak přiřazovat konverze na Facebooku?

O Facebooku píšu čím dál častěji, protože se zde dějí velké věci. V posledních dnech řeším zejména přiřazení konverzí. Tento článek nebude ani tak edukativní, ale spíš půjde o zamyšlení, jak pracovat se současnými možnostmi sledování nákupů či jiných cílů.

projít na článek

Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy

Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti. 

projít na článek

Pravidla soutěží na Facebooku

Pořádáte nebo jste pořádali soutěž na Facebooku a zajímalo by vás, jestli jste měli v pořádku pravidla soutěže na Facebooku? Potom čtěte dále tento článek.

projít na článek

"Naše nevěsty" na facebooku

NEW: ...fotografie nevěst, které se svěřily do rukou našeho studia a my měli tu čest je učesat a nalíčit v jejich významný den. (pro otevření klikni na logo facebooku)

projít na článek

Jak (ne)inzerovat na Facebooku

O Facebooku tady na blogu moc nepíšu, a to z jednoho prostého důvodu, protože správu facebookových kampaní dělám pro klienty jen občas. Jsem totiž klasický PPCčkář a zaměřuji se hlavně na systémy Sklik a Google Ads.

projít na článek

Jak vysosat z Facebooku ta nejdůležitější data?

Závěrem roku vždy dělám různé analýzy, které mě navedly k sepsání pár rad týkajících se Facebooku, protože právě ten považuji z hlediska dat za nejméně čitelný. Ideální je najít si určitý postup, který vám bude vyhovovat.

projít na článek