E-shop nevydělává? Odborníci navrhují několik triků, které mohou pomoci

Prodej prostřednictvím e-shopu není nic neobvyklého. Dnes už je běžnou součástí života. Abyste ale prorazili v takto široké konkurenci, bude zapotřebí, abyste byli něčím výjimeční. Nemusí to být jenom nejnižší ceny, ale také služby, které ke zboží nebo při prodeji e-shop poskytuje. Zejména v období pandemie došlo k velkému rozvoji tohoto prodejního sektoru. Pokud vlastníte e-shop, který má potenciál, víte, jak navýšit své tržby?  Jedinečné zboží  Nabízení zboží, které se jen tak někde nevidí, může být zárukou úspěchu. Takové zboží můžete začít sami vyrábět, nebo můžete znát výrobce. Ne vždy je ale jednoduché takové zboží sehnat. Proto je zapotřebí orientovat. Kromě toho Češi rádi slyší na výprodeje, akce 2+1 zdarma, dárek k nákupu zdarma (například od určitého množství zakoupeného zboží).  Služby navíc  Spousta e-shopů nabízí zboží, které můžete vidět v jiných elektronických obchodech. V čem může spočívat tajemství jejich úspěchu? Jsou to právě dodatečné služby, které nabízí. Může jít například o speciální typ balení (ekologické, dárkové), ale také různé druhy pojištění. Výhodou mohou být také služby týkající se dopravy, jako je například vracení zdarma, snížená cena dopravy, nebo doprava od určité částky zdarma. E-shopy, které se zaměřují na úpravy a servis produktů a mají o něco osobnější přístup, mohou některých klientům vyhovovat lépe.  Live chat  Velmi zajímavou funkcí pro uživatele je live chat. V případě, že si vybíráte zboží z e-shopu a nejste si jistí nějakým parametrem, nebo čím se jeden typ zboží liší od jiného, můžete využít live chatu. Zde můžete žádat také o dodatečné informace, které by u výrobku mohli chybět. Live chat je komunikací mezi prodejcem a potenciálním kupujícím. Kupující nemusí telefonovat a čekat až na něj přijde řada, ale může napsat a za pár sekund se dočká odpovědi. To je pro něj velice pohodlné a může to prospět prodeji. 

projít na článek

Jak se navrhují interiéry v programech ŠPINAR software?

The post Jak se navrhují interiéry v programech ŠPINAR software? appeared first on ŠPINAR – software.

projít na článek

Základní nastavení Google Analytics pro e-shop

Jaké je to nejzákladnější nastavení Google Analytics pro e-shop, které hodně začínajících nebo malých e-shopů nemá zapnuté? The post Základní nastavení Google Analytics pro e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.

projít na článek

Jak rychle spustit e-shop

Pokud ještě nemáte svůj vlastní e-shop nebo se právě chystáte jej naložit, tak se vám bude hodit pár tipů, jak tento proces urychlit. The post Jak rychle spustit e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.

projít na článek

Jak správně zatopit

Krbové vložky a kamna jsou skvělým doplňkem každé domácnosti, protože v chladných měsících poskytují teplo a příjemnou atmosféru. Rozdělat oheň však může být pro někoho poněkud náročné, zejména pokud s těmito spotřebiči zatím neumí zacházet. V tomto článk

projít na článek

Nový e-shop PANAS

Spustili jsme pro Vás nový e-shop. Jsme rádi, že jste u toho a těšíme se na Vaše objednávky. Nový e-shop PANAS viz. Karolína Mimrová v Default.

projít na článek