Jak na úspěšný e-shop | ProvozujemeEshop.cz

Chcete posunout váš e-shop k lepším výsledkům? Využijte mých více jak 16-letých zkušeností a vyvarujte se chyb, které jsem při provozování e-shopů udělal.

projít na web

Co hodně e-shopů nedělá a mělo by

Už jsem viděl velkou spoustu internetových obchodů, ať už právě vzniklých nebo těch, které už nějakou dobu existují. A tato chyba se opakovala v 90 % případů. A přitom je to vcelku jednoduché a hlavně velmi, velmi, velmi důležité. Není třeba na to najímat

projít na článek

Jak na slevy u e-shopu

Slevy mohou být lákadlem a pobídkou k tomu, aby na našem e-shopu zákazník nakoupil. Ale je potřeba dávat slevy? A nebo jak je správně nastavit a komunikovat? Slyší na slevy návštěvníci našich e-shopů? Ano i ne. Navíc od letošního roku (rok 2023) platí v Č

projít na článek

Jak připravit e-shop na Black Friday

Slevová akce Black Friday se nezadržitelně blíží, letos připadá na pátek (nečekaně) 24. listopadu 2023. Jak svůj e-shop na tuto akci připravit? Otázkou samozřejmě je, jestli se vůbec do této dnes už dost nabubřelé akce zapojit. Některé e-shopy mají Black

projít na článek

Základní e-mail marketing pro každý e-shop

Jaké e-mailingové kampaně by měl mít opravdu každý e-shop? Tyto kampaně za nás budou pracovat už na pořád. Tak proč je neudělat? The post Základní e-mail marketing pro každý e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.

projít na článek

Co mi pomohlo rozjet e-shop k milionovým tržbám měsíčně

Asi očekáváte, že půjde o nějakou technologickou vychytávku nebo náročnou dovednost, kterou je zdlouhavé se naučit. Ale budete překvapeni, tuto činnost zvládne úplně každý a hned. A je vhodná nejen pro začínající e-shopy, ale v podstatě pro každý menší a

projít na článek

Važte si zákazníků vašeho e-shopu, ušetříte

Hodně majitelů e-shopů každý den svádí boj o získání nových zákazníků. Mnohdy je to boj dost náročný a hlavně velmi drahý. Na náš internetový obchod je dovedeme buď ze zbožáků jako je Heureka a Zboží, nebo z vyhledávačů jako je Google, Seznam a Bing nebo

projít na článek

Konkurence nám pomáhá

Ano, i když nadpis článku může znít podivně, tak tomu opravdu je. Většina majitelů e-shopů bere konkurenci jako soupeře. A je to tak přirozené. Ale na druhou stranu díky konkurenci můžeme náš e-shop posouvat a zlepšovat. Jak? Na to se podíváme v dnešním č

projít na článek

Budujte si vztah se zákazníky

Nebojte se, není třeba chodit s každým zákazníkem na oběd. Ale každý úspěšný e-shop tento vztah buduje a posiluje. A jedním z důležitých nástrojů v tomto směru je e-mail marketing. Hodně lidí nad ním ohrnuje nos a nejspíš se ohradí tím, že nesnáší ty otra

projít na článek

Aktuality a články důležitá součást úspěšného e-shopu

Tvorba úspěšného, výdělečného e-shopu je běh na dlouhou trať. A je k tomu potřeba spousta drobných krůčků. Neexistuje žádná zaručená a jednoduchá zkratka. A jeden z těchto drobných, ale rozhodně důležitých krůčků si dnes probereme v tomto článku. The post

projít na článek

Jak rychle spustit e-shop

Pokud ještě nemáte svůj vlastní e-shop nebo se právě chystáte jej naložit, tak se vám bude hodit pár tipů, jak tento proces urychlit. The post Jak rychle spustit e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.

projít na článek

Checklist při spouštění e-shopu

Když spouštím nový e-shop, procházím seznam těch nejnutnějších kroků, které jsou naprostou samozřejmostí. Třeba se tento můj seznam bude hodit i vám. Jak píšu, je to opravdu jen to nejzákladnější, bez čeho bych internetový obchod nespustil. Obsah e-shopu

projít na článek

Jak na banner u e-shopu

V podstatě každý e-shop má v horní části úvodní stránky banner, tedy obrázek informující o aktuální akci nebo novince v sortimentu. A rozhodně doporučuju banner využívat. Přece jen je vhodné výrazným způsobem návštěvníka e-shopu upozornit na aktuální akci

projít na článek

Nejčastější chyby při zakládání e-shopu

Stejně jako u všech lidských činností, tak i u zakládání a provozování e-shopu se velmi často opakují ty stejné chyby. Celkem často dělám analýzy nově spuštěných nebo krátce fungujících internetových obchodů, takže to vidím přímo v praxi. Proto ty nejčast

projít na článek

Jak by měla vypadat e-mailingová kampaň

V článku Jaký marketingový kanál pro e-shop připravit jako první jste si mohli přečíst, proč doporučuji jako první marketingový kanál po spuštění e-shopu nastavit e-mail marketing a v dalším článku pak můžete najít Základní e-mail marketing pro každý e-sh

projít na článek

Nejčastější otázky před spuštěním e-shopu

Za více jak 14 let, co se věnuji vytváření a provozování e-shopů, jsem samozřejmě dostal od svých klientů velkou spoustu otázek, ale pár z nich se neustále opakují. A pokud i vy se chystáte vrhnout do vlastního internetového obchodu, možná některá z těcht

projít na článek