Jaké e-mailingové kampaně by měl mít opravdu každý e-shop? Tyto kampaně za nás budou pracovat už na pořád. Tak proč je neudělat? The post Základní e-mail marketing pro každý e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
V článku Jaký marketingový kanál pro e-shop připravit jako první jste si mohli přečíst, proč doporučuji jako první marketingový kanál po spuštění e-shopu nastavit e-mail marketing a v dalším článku pak můžete najít Základní e-mail marketing pro každý e-sh
projít na článekNebojte se, není třeba chodit s každým zákazníkem na oběd. Ale každý úspěšný e-shop tento vztah buduje a posiluje. A jedním z důležitých nástrojů v tomto směru je e-mail marketing. Hodně lidí nad ním ohrnuje nos a nejspíš se ohradí tím, že nesnáší ty otra
projít na článekJaké je to nejzákladnější nastavení Google Analytics pro e-shop, které hodně začínajících nebo malých e-shopů nemá zapnuté? The post Základní nastavení Google Analytics pro e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
projít na článekV článku Jaký marketingový kanál pro e-shop připravit jako první? jsem zmínil, že většina začínajících e-shopu se bezhlavě vrhne na PPC marketing (a někteří ještě i na reklamu na Facebooku). A nedivím se, je to přece jen rychlý zdroj návštěvníků. Tedy v t
projít na článekChcete si založit firmu a hledáte informace jak na to? Potřebujete si zjistit jak to udělat, aby vám firma začala co nejdřív vydělávat? Nikdo nezakládá firmu aby ji dotoval, protože pak nejde o podnikání. Vaše firma vy vám měla začít vydělávat co možná ne