Marketingový výzkum trhu B2B v celé Evropě. Jsme výzkumná agentura specializující se na B2B trhy a marketing. Marketingový výzkum trhu jsme realizovali ve více než 42 zemích světa. Mezi naše klienty patří Škoda Auto, ABB, Zentiva, Zetor či Bosch.
Michaela Koubová Vše je o vzájemném respektu. Nejlépe jsou na tom ve firmách, kde marketing a obchod „tak trochu“ rozumí práci druhého týmu, ale respektuje jeho odbornost. Zlatá střední cesta vede k lepším výsledkům, n
Michaela Koubová Spolupráce je klíčová. Jen ve čtvrtině B2B podniků obchodníci pravidelně diskutují s marketingovým týmem o přáních a potřebách zákazníků. Těmto firmám se však daří násobně lépe než podnikům, kde spolu
Michaela Koubová Strategie založená na spolehlivých informacích a datech Investovat do konkrétních marketingových aktivit bez strategie založené na spolehlivých informacích by bylo pošetilé. A B2B podniky to dobře vědí
Michaela Koubová #retrospektiva s B2B monitorem Osobní setkávání formou eventů má v B2B marketingovém mixu stále své místo. Od roku 2013 vzrostlo využívání eventů v rámci marketingových nástrojů a aktivit B2B firmami z
Michaela Koubová Rozdělovat investice rovnoměrně do brandu a aktivací? Čtvrtina marketingových a obchodních manažerů B2B firem v ČR tvrdí, že marketingový rozpočet rozdělují rovnoměrně mezi brandové a aktivační nástroje
Michaela Koubová Behaviorální věda má v B2B velký potenciál, o její využitelnosti v B2B se nepochybuje. O behaviorálních efektech a rozhodovacích zkresleních se mluví už řadu let. Do B2B se behaviorální věda dostává rel
Michaela Koubová Vyrovnané pozice obchodu a marketingu. Pozice marketingu a obchodu ve firmě mají být vyrovnané. Firmám, které to tak mají (44 % B2B podniků), se dařilo lépe než těm, kde je obchod nadřazený marketingu.
Michaela Koubová Máme 12. narozeniny! B-inside má 12. narozeniny! Děkujeme všem klientům za dosavadní spolupráci. Pevně věříme, že se s Vámi budeme vídat i v budoucnu. #B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor Uni
Michaela Koubová Již 202 čísel týdne. Zveřejnili jsme již 202 čísel týdne. Děkujeme Vám za podporu a těšíme se opět v příštím roce! Za celý tým společnosti B-inside Vám přejeme příjemné prožití vánočních svátků a mnoho
Michaela Koubová Potkávejte se a mluvte spolu. Jen ve čtvrtině B2B podniků obchodníci pravidelně diskutují s marketingovým týmem o přáních a potřebách zákazníků. Těmto firmám se však daří násobně lépe než podnikům, kde