Číslo týdne #204

Michaela Koubová Vyrovnané pozice obchodu a marketingu. Pozice marketingu a obchodu ve firmě mají být vyrovnané. Firmám, které to tak mají (44 % B2B podniků), se dařilo lépe než těm, kde je obchod nadřazený marketingu. Stále je zde však 56 % firem, kde pozice vyrovnaná nejsou. Jednou z možností, jak pozice obou týmů ve firmě vyrovnat, je zřídit samostatné marketingové oddělení a tím dát najevo, že marketing má v podniku důležitou roli. Více zajímavostí najdete na: https://www.b2bmonitor.cz/2022/11/spoluprace-v-b2b/ #B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #B2Bkonference #sales #marketing Unikátní projekt B2B monitor Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury. www.b2bmonitor.cz Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde. Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu. The post Číslo týdne #204 appeared first on Agentura B-inside s.r.o..

projít na článek

Číslo týdne #202

Michaela Koubová Již 202 čísel týdne. Zveřejnili jsme již 202 čísel týdne. Děkujeme Vám za podporu a těšíme se opět v příštím roce! Za celý tým společnosti B-inside Vám přejeme příjemné prožití vánočních svátků a mnoho

projít na článek

Číslo týdne #203

Michaela Koubová Máme 12. narozeniny! B-inside má 12. narozeniny! Děkujeme všem klientům za dosavadní spolupráci. Pevně věříme, že se s Vámi budeme vídat i v budoucnu.  #B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor Uni

projít na článek

Číslo týdne #207

Michaela Koubová #retrospektiva s B2B monitorem Osobní setkávání formou eventů má v B2B marketingovém mixu stále své místo. Od roku 2013 vzrostlo využívání eventů v rámci marketingových nástrojů a aktivit B2B firmami z

projít na článek

Číslo týdne #208

Michaela Koubová Strategie založená na spolehlivých informacích a datech Investovat do konkrétních marketingových aktivit bez strategie založené na spolehlivých informacích by bylo pošetilé. A B2B podniky to dobře vědí

projít na článek

Číslo týdne #206

Michaela Koubová Rozdělovat investice rovnoměrně do brandu a aktivací? Čtvrtina marketingových a obchodních manažerů B2B firem v ČR tvrdí, že marketingový rozpočet rozdělují rovnoměrně mezi brandové a aktivační nástroje

projít na článek