V období recese Opel zvýšil podíl na českém trhu. V segmentu LCV vzrostl zájem téměř o polovinu

Český automobilový trh prochází údolím stínů – v právě skončeném roce 2022 se v ČR prodalo jen 208 995 osobních a lehkých užitkových vozů (OA+LUV), což představuje pokles o téměř 8 procent proti roku 2021. Opelu se přesto daří plout proti proudu na slábnoucím tuzemském trhu zvýšil svůj tržní podíl a posunul se na žebříčku importérů zřetelně vzhůru! „I přes klesající trh jsme v roce 2022 dokázali v ČR zvýšit prodeje OA+LUV modelů až na 5409 vozů, čímž se nám podařilo meziročně vylepšit tržní podíl, který se vyšplhal z 2,36 procent na 2,59 procenta,“ říká Josef Šopík, šéf českého zastoupení tradiční německé značky. „Vyšší tržní podíl znamenal i posun Opelu směrem vzhůru v žebříčku importérů – Opel se vrátil do TOP10 importérů a našim cílem je, aby svou pozici v první desítce importérů nejenom obhájil, ale stále posiloval.“  Za výborné výsledky na slábnoucím českém trhu vděčí Opel především oblíbenému kompaktnímu SUV Crossland, které se stalo nejprodávanějším Opelem na tuzemském trhu – zákazníci si jich vloni odvezli celkem 1580 a Crossland se tak stal druhým nejprodávanějším vozem celé své B-SUV třídy.    Titul „skokana roku“ si Opel může připsat v segmentu lehkých užitkových vozů: „Na LCV trhu jsme vloni umístili 1300 vozů, což představuje meziroční nárůst o více než 45 %! Adekvátně raketově stoupl i náš tržní podíl, a to ze 4,55 % na 7,69 %,” říká Jakub Kučmaš odpovědný za prodeje značky Opel v ČR. Opelu se v právě skončeném roce podařilo uzavřít několik velkých flotilových zakázek, a to i mezi zájemci o elektrické dodávky. Hlavním tahounem LCV byznysu značky Opel v ČR ale zůstává poctivé a spolehlivé Movano nové generace. Opel si věří i pro rok 2023: „Počítáme, že růstový trend si udržíme i v nadcházejícím roce věříme si i proto, že letos uvedeme hned několik velmi výrazných novinek. V první řadě vyjede nové kombi Astra Sports Tourer, které určitě osloví i flotilové klienty. Populární Corsa projde faceliftem a vylepšujeme i nabídku našich elektromobilů – například elektrická Mokka Electric nyní ujede na jedno nabití přes 400 kilometrů,“ uzavírá Josef Šopík. Článek V období recese Opel zvýšil podíl na českém trhu. V segmentu LCV vzrostl zájem téměř o polovinu se nejdříve objevil na BusinessCar.

projít na článek

Wordpress hosting se slevou 40%

Nově zřízený Wordpress hosting je teď se slevou 40%! Nejpopulárnější webhosting na českém trhu!

projít na článek

Vzorkovna a školící centrum firmy Stiebel Eltron

NO+BL navrhoval interiér a dodal sedací a skládací nábytek do vzorkovny a školícího centra firmy Stiebel Eltron ČR.  (STIEBEL ELTRON spol. s r. o. byla založena v roce 1992 a rozvíjela své obchodní aktivity na českém a slovenském v oblastech elektrického

projít na článek

Samosvorné kozy Klapačka

Klapačka – nejsilnější, nejstabilnější, největší na českém trhu!  Samosvorná koza, která Vám bude spolehlivým partnerem při řezání dřeva po dlouhá léta. Více informací Uložit Uložit Uložit The post Samosvorné kozy Klapačka appeared first on Držáky na dřev

projít na článek

Case study: Czech Ad ID Proof Of Concept Test

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a techn

projít na článek

Nová služba - statistiky parkovaných domén

Statistiky návštěvnosti parkovaných domén. Nová, unikátní služba na českém trhu.

projít na článek