V době elektrifikace působí mladoboleslavské SUV jako z jiného světa. Karoq pohání klasický dvoulitrový diesel a je spojen s manuální převodovkou a pohonem předních kol. Hodí se pro všechny, kteří rádi řadí a jsou za to odměňovány nízkou spotřebou paliva.
Velké SUV nemusí být jen dieselové. Dokazuje to dnešní test českého bestselleru a zároveň největšího SUV mladoboleslavské automobilky. Kodiaqa jsme vzali s pohonem všech kol, automatem DSG, výbavou Sportline a benzínovým dvoulitrem TSI. A jak tohle spojen
projít na článekV pořadí třetí generace Peugeotu 308 má být ukázkou toho, jak se francouzský výrobce posunul vpřed. Zda se to povedlo, jsme ověřovali za volantem vznětového hatchbacku v zajímavém zeleném metalickém kabátu Olivine.
projít na článekSPORTOVNÍ DEN S HC FRÝDEK MÍSTEK Letos potřetí jsme se účastnili veřejné akce Sportovní den s HC Frýdek Místek. Prezentovali jsme hlavně plně elektrické vozy Škoda Enyaq iV a Škoda Enyaq Coupé RS iV. Chtěli jsme všem vytvořit jedinečný zážitek v e
projít na článekVčera automobilka DS předtavila v pražském paláci Lucerna model DS 7, který má zároveň české cenovky. S dieselem jej můžete mít za 1 100 000 Kč, vrcholný plug-in hybrid 4x4 pak za 2 050 000 Kč.
projít na článekModernizace přinesla drsnější výraz, modernější multimediální systém a nový výbavový stupeň C-Series. Jak jezdí C3 Aircross s benzínovým tříválcem ve spojení s manuální převodovkou? Pro koho se nejvíce hodí?
projít na článek