V posledních měsících jsem toho na blogu moc nepublikoval. Věnoval jsem se velmi intenzivně třem off-linovým vzdělávacím projektům z nichž jeden prozradím na začátku dubna, ale dva už jsou publikovatelné. Prvním je E-shop summit 2017, který jako čtenáři mého blogu určitě znáte. Druhým projektem je mé nové skolení marketingové automatizace v Mautic. Připravil jsem jeho první běh na únor 2017 v Praze a podle zájmu budou termíny přibývat. A kdyby byl dostatečný zájem i v jiných městech, než je Praha, není problém přidat školení i v jiných městech ČR. O co půjde Připravil jsem celodenní školení, který se bude týkat open-source nástroje na marketingovou automatizaci Mautic. Ten je aktuálně (dle mého názoru) nejzajímavějším nástrojem na marketingovou automatizaci, práci s kontakty a mailign. Umí toho hodně (o tom více níže v tomto článku) a hlavní je, že je zdarma. Jak už jsem zmínil, školení bude celodenní, tedy od 9:00 do cca 16-18 hodin, podle chuti účastníků. Bude v Praze a první termín jsem vypsal na 15.února 2017. Na školení se s Mauticem seznámíme, ukážeme si jeho logiku, jak se v něm co dělá a kde jsou jaké chytáky. Ukážeme si i pokročilé funkce práce s kontakty, kampaněmi nebo maily. Bude toho opravdu hodně a obsah přizpůsobím v průběhu dne samotným účastníkům a jejich potřebám. Vše si sami také vyzkoušíte sice píši o školení, ale vše bude pojato jako workshop. Bude tedy vhodné přinést si s sebou notebook s wifi. Přístupy do vzorové instalace Mauticu vám dám a můžeme zkoušet až do nekonečně. Všichni. Přece jen co si člověk sám vyzkouší, lépe si pamatuje Co je Mautic Mautic je open-source platforma specializující se na marketingovou automatizaci. Má mnoho funkcí, od správy kontaktů, trackingu pohybu a leadů zákazníků, přes automatizované kampaně, mailing, A/B testy, danamický obsah, formuláře, monitoring sociálních sítí až po třeba komplexní reposrting všeho, co se děje. Hlavními výhodami Mauticu jsou: open-source řešení s kvalitním vývojovým teamem je teda zdarma, na rozdíl od obdobných nástrojů stojících 300 až 10 000 USD měsíčně neplatíte za počty kontaktů (jako v jiných nástrojích), ale pouze za server či hosting tedy mnohonásobně méně každý měsíc vše si zvládnete udělat a naklikat sami data máte u sebe a pod kontrolou data jsou pořád vaše a můžete si s nimi dělat, co uznáte za vhodné pravidelné aktualizace a nové funkce velmi často přichází aktualizace, ve kterých je vždy mnoho novinek nástroj je tak každou chvíli o něco lepší a mí více funkcí, které využijete zajímavé zásuvné moduly pro napojení na jiné služby vlastní modifikace a napojení přes API či napřímo do vlastního e-shopu/systému a mnoho dalšího Celý seznam toho, co Mautic umí, včetně popisu, najdete zde >>link<<. Pro koho je školení vhodné Školení není vedeno přímo jen jedním směrem. Ukážeme si funkce, které Mautic má a jak s nimi pracovat. Ze školení/workshopu si tak vezme mnoho každý, kdo pracuje v on-line marketingu nebo propaguje produkt/službu/digitální obsah/školení/blog/e-shop online. Mám-li vypsat konkrétní lidi, kterým se školení hodí, zmínil bych tyto: Majitelé a marketingoví pracovníci e-shopů Konzultanti on-line marketingu Marketingoví stratégové Prodejci on-line obsahu Provozovatelé komerčních řešení pracujících s větším množstvím kontaktů Mailoví stratégové a mnozí další… Závěrem Pokud Vás teda zajímá, jak automatizovat svůj marketing a pracovat se svými kontakty chytře a efektivně, přiďte na školení 15.2.2017 v Praze. Na školení je potřeba se registrovat zde. Nebo pokud jste z jiného města a opravdu nepojedete a je to překážkou, napište mi na e-mail jsem(a)eshopkonzultant.cz a třeba vás bude více a školení uděláme i ve vašem městě. Více o Mautic školení najdete na https://www.mautic-skoleni.cz/
Najít školení pro zkušeného ppcčkaře je v Čechách tak trochu problém. Naštěstí je tu Petra Větrovská, která nabízí školení PPC Tuningu, které se jediné v záplavě školení výborně hodí pro někoho, kdo PPC nevidí poprvé, respektive pro někoho, kdo do... Přís
projít na článekPro velký úspěch jsme vytvořili nástavbový program našeho školení. I tento program máme akreditovaný. Náplní nástavbového kurzu manipulace především upevnění nově získaných dovedností. Dále rozšíření základních technik o různé alternativy manipulace s kl
projít na článekVzdělávací aktivity pro zaměstnance POVEZ II je zkratkou názvu projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ Projekt je realizován Úřadem práce ČR a je financován z Operačního programu Zaměstnanost, státního rozpočtu České republiky a Evropského
projít na článekAKCE: každý šestý zaměstnanec bude mít školení dle Vašeho výběru zdarma. Objednávat můžete zde:http://www.technikpo.cz/skoleni-bozp/
projít na článekAbsolook s.r.o. realizuje projekt „Markomat – Automatizovaný marketingový software“, jehož funkcí je vysoký stupeň automatizace procesů v oblasti marketingu a marketingové komunikace. Cílem projektu je vytvořit software systém Markomat (ang. Marcomat), im
projít na článek