Jsem SEO a PPC konzultant. Pracuji levně - jen 500 Kč / hod. Rád budu spolupracovat i na vašem projektu...
Jednou z metod, jak optimalizovat výsledky Google Ads, je zamezení zobrazování PPC reklam zaměstnancům ve vaší společnosti. Vaše telefonická podpora, copywriteři i další zaměstnanci často hledají informace o vašem zboží či službách na Google a klikají při
Dnes si odpovíme na otázku: Co je to Sklik? Sklik je reklamní systém, přes který můžete inzerovat ve vyhledávači Seznam.cz a jeho obsahové síti. Vzhledem k tomu přes něj můžete zobrazovat reklamy cílené jen na české publikum. Hodí se pro... Příspěvek Co j
Častým dotazem ohledně Skliku je cena inzerce v tomto systému. Bohužel nejde nijak paušálně říci, kolik bude reklama na Skliku stát. Nicméně dobrou zprávou pro všechny jistě je, že se dá spravovat už od rozpočtu 1000 Kč / měsíc. To... Příspěvek Sklik cena
PPC reklama na Skliku má své místo v marketingovém mixu i v dnešní době ač uživatelé jako fulltextový vyhledávač stále častěji preferují Google a objem hledání na Seznamu se snižuje. Nicméně Sklik nejsou jen textové a produktové inzeráty ve vyhledávání...
Občas lidé neví, co si mají pod pojmem konzultant představit. Tak jsem se zde v krátkosti rozhodl nastínit, co je obsahem mé práce. Jakožto PPC konzultant vám pomohu být na očích zákazníků, když hledají vaše produkty nebo služby ve vyhledávačích,... Přísp
Zde najdete jednoduchý návod, jak přidat nového uživatele do Google Analytics. Návod pro přidání správce do Google Analytics Přihlaste so do svého Google Analytics na url: https://analytics.google.com/ Ve spodní části klikněte na volbu Správce Vyberete úč
Níže najdete jednoduchý návod, jak přidělit přístup do Skliku novému správci. Návod pro přidání správce do Skliku Přihlašte se do Skliku V horní části menu klikněte na svůj email a zmáčkněte Nastavení Nyní už jen stačí v nastavení správně vyplnit... Přísp
Ve čtvrtek 14. února jsem navštívil největší jihočeskou konferenci o online marketingu Digidějovice 2019. Ač se konference věnovala de facto všem kanálům online marketingu, což se ne vždy podaří, řekl bych, že všechny přednášky obsahovaly pojítko, které
SEO a PPC se mohou skvěle doplňovat, ale také si mohou škodit. V praxi jsem mnohokrát zažil, jak špatné SEO poškozovalo výsledky PPC. Kdy třeba DSA reklamy vedly na vstupní stránky s nesmyslnými parametry bez produktů, PLA reklamy byly neekonomické a... P
Najít školení pro zkušeného ppcčkaře je v Čechách tak trochu problém. Naštěstí je tu Petra Větrovská, která nabízí školení PPC Tuningu, které se jediné v záplavě školení výborně hodí pro někoho, kdo PPC nevidí poprvé, respektive pro někoho, kdo do... Přís