Kniha Vídeňská krev, recenze knihy

Autor knihy René Anour O čem kniha Vídeňská krev je? Mladá lékařka tajná pitva nebezpečný objev! To jsou věty, které mě spolu s krásnou obálkou zaujaly a navnadily na novinku od nakladatelství Alpress  Vídeňská krev, z pera René Anoura. Očekávala jsem detektivku z 19. století v podobě Sherlocka Holmese v sukních, ale pěkně jsem se přepočítala. Z této nenápadné knížky se vyklubal strhující konspirační román, jehož ústředním motivem je kromě pitev i císařovna Sissi. Hlavní hrdinkou tohoto strhujícího románu je Fanny Goldmannová. Mladá lékařka, která žije jen s nemocným otcem a má jednu rozvernou a trochu bláznivou kamarádku, která je ochotna vrhnout se po hlavě do jakéhokoliv nebezpečí. Fanny netouží lidi léčit, ale pitvat. Je přesvědčená, že mrtví už mohou promluvit pouze jejím prostřednictvím a vypovědět tak, co se jim stalo a proč zemřeli. Jenže občas se stane, že přijde příkaz tělo nepitvat. Jako to bylo v případě, bezdomovce, který ale kromě ošuntělého smrdutého kabátu jako bezdomovec vůbec nevypadal. Musím se přiznat, že jsem od knihy Vídeňská krev očekávala něco úplně jiného. Klasické pátrání, něco na způsob Sherlocka Holmese. Zvraty, ke kterým v románu došlo, mě proto velmi překvapily. Samozřejmě příjemně. Líbilo se mi, že postavy mají skvěle propracovaný charakter, že hlavní hrdinka se ničeho nezalekne, přestože není zcela nebojácná a nebojí se své city dát najevo. Zápletka kolem Sissi je podle mě velmi originální a hned tak v nějakém románu se neobjeví. Konspirační romány si čas od času přečtu ráda, právě pro tu jejich strhující atmosféru a u tohoto nebyla jiná. Byl to skvělý román, který jsem přečetla za dva večery a nedokázala ho odložit. Pokud máte rádi lehce konspirační romány s detektivní až thrillerovou zápletkou, pak se vám jistě příběh odehrávající se ve Vídni na konci 19. století bude líbit. Odkaz na celou recenzi knihy Vídeňská krevOdkaz na recenzi knihy Vídeňská krev (databazeknih.cz) Přejít do e-shopu Příspěvek Kniha Vídeňská krev, recenze knihy pochází z Blog Nakladatelství Alpress

Kniha Kámasútra, recenze knihy

Autor knihy Marina del Carmen O čem kniha Kámasútra je? Autorka publikace Marina del Carmen rozdělila prakticky své dílo do osmi hlavních částí, ve kterých nás postupně provede tajuplným světem vášně. Postupně se podíváme na výběr partnera, seznám

Pronájem kanceláří Vídeňská 9/IV

Aktuálně nabízíme k pronájmu volné kanceláře v objektu Vídeňská 9/IV, o velikosti cca 15 m2. Více informací a možnosti prohlídek u Petra Zíky, tel. 775190130, [email protected].

Kniha Vzpurná princezna, recenze knihy

Autor knihy Georgie Blalock O čem kniha Vzpurná princezna je? Louisa už má dost života v paláci, který je pro ni jako pozlacená klec. Zvlášť pod přísným dohledem své matky Viktorie, která má naprosto jasno v tom, jak by se Louisa měla chovat. Pri

Kniha Letní vzplanutí, recenze knihy

Autor knihy Petra Martišková O čem kniha Letní vzplanutí je? Kniha Letní vzplanutí je dalším dívčím příběhem z pera české autorky Petry Martiškové a o tom, že je to vskutku povedené čtivo, svědčí i fakt, že se dočkal druhého vydání. Musím zkonstat

Pozvánka na křest knihy Motorkářský průvodce po Moravě

Pro všechny nadšence motorek je určena nová kniha Motorkářský průvodce po Moravě.