Kniha Letní vzplanutí, recenze knihy

Autor knihy Petra Martišková O čem kniha Letní vzplanutí je? Kniha Letní vzplanutí je dalším dívčím příběhem z pera české autorky Petry Martiškové a o tom, že je to vskutku povedené čtivo, svědčí i fakt, že se dočkal druhého vydání. Musím zkonstatovat, že oprávněně, protože tenhle táborový románek nadchne všechny -náctileté dívky, které rádi čtou o prvních láskách. Příběh je vyprávěn ich-formou z pohledu hlavní hrdinky Valérie. Ocitnete se tak rázem ve světě dospívající dívky, která je v jádru velká romantička a rozhodně nezkazí žádnou legraci. Začátek se rozjíždí s mírně zataženou brzdou, jak ale víc poznáváte všechny účastníky tohoto letního setkání, tím víc se noříte do romantického příběhu. Autorka se opět skvěle převtělila do duše dospívající dívky, pro kterou jsou věrnost a láska alfou a omegou života. Srozumitelným a moderním jazykem zpřístupňuje čtenářkám zážitky ze své minulosti, nad kterými by klidně mohly ohrnovat nos, že patří do „starověku“. Dějová osa je nadchne svými jiskřivými a vzrušujícími okamžiky, které jsou obaleny do moderního hávu. Na románu je poznat, že patří do autorčiny dřívější tvorby. Její nejnovější příběhy mohou směle číst všechny romantičky napříč generacemi oproti tomuto vyprávění, které je spíše cíleno na -náctileté čtenářky. Ty budou z této další letní lásky určitě nadšeni a s nedočkavostí jim budou ubíhat stránky pod rukama. Petra Martišková do svých příběhů vkládá dostatek humoru a rozhodně se nejedná o žádné trapné záležitosti, ale se vkusem a citlivostí cílí na „pubertální vtípky“. Odkaz na celou recenzi knihy Letní vzplanutí Přejít do e-shopu Příspěvek Kniha Letní vzplanutí, recenze knihy pochází z Blog Nakladatelství Alpress

Kniha Kámasútra, recenze knihy

Autor knihy Marina del Carmen O čem kniha Kámasútra je? Autorka publikace Marina del Carmen rozdělila prakticky své dílo do osmi hlavních částí, ve kterých nás postupně provede tajuplným světem vášně. Postupně se podíváme na výběr partnera, seznám

Kniha Vzpurná princezna, recenze knihy

Autor knihy Georgie Blalock O čem kniha Vzpurná princezna je? Louisa už má dost života v paláci, který je pro ni jako pozlacená klec. Zvlášť pod přísným dohledem své matky Viktorie, která má naprosto jasno v tom, jak by se Louisa měla chovat. Pri

Kniha Vídeňská krev, recenze knihy

Autor knihy René Anour O čem kniha Vídeňská krev je? Mladá lékařka tajná pitva nebezpečný objev! To jsou věty, které mě spolu s krásnou obálkou zaujaly a navnadily na novinku od nakladatelství Alpress  Vídeňská krev, z pera René Anoura. Očekával

Pozvánka na křest knihy Motorkářský průvodce po Moravě

Pro všechny nadšence motorek je určena nová kniha Motorkářský průvodce po Moravě.

Caravell 406-990 recenze a hodnocení

Plánujete nákup produktu: Caravell 406-990 a chcete si před nákupem zjistit zkušenosti ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Caravell 406-990 před vámi? Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili s chcete naspat vlastní hodnocení či recenzi na Carav