K provozování internetového obchodu toho není zapotřebí mnoho. Stačí, aby si kdokoliv takový e-shop pořídil, stačí mít v něm co prodávat a zdá se, že už nic nebrání tomu, aby se tím dotyčný živil. Jenže ono to, co tu zaznělo, vlastně pořád ještě nestačí k tomu, aby mělo smysl se podobnému podnikání věnovat. Je tu zapotřebí ještě jedna, a to velice důležitá, ba přímo zásadní věc. K tomu, aby měl internetový obchod smysl, je zapotřebí mít i zákazníky. Nevěřte tomu, že když si někdo založí internetový obchod a v tomto představí světu nějakou nabídku, automaticky uspěje. Ani ta nejlepší představitelná nabídka totiž ještě nemusí vůbec nic znamenat. I ta může být třeba i stoprocentně ignorována. I když vlastně ne ignorována lidmi a potenciálními zákazníky, ale internetovými vyhledávači. Což je ale v důsledku vlastně jedno a to samé. Každému e-shopu se prostě může stát, a velice často se to i stává, že se jeho odkaz neumístí dobře v internetových vyhledávačích. Takový vyhledávač onen obchod najde a zhodnotí podle svých kritérií, a když mu tu něco nevyhovuje, nepředstaví ho veřejnosti tak, jak by bylo záhodno. Umístí ho v seznamu podobných nabídek někam daleko, kde už ho nikdo hledat nebude, a tím v podstatě zpečetí jeho osud. Ale naštěstí se i pak ještě vše zachránit dá. Optimalizací pro internetové vyhledávače. Tedy činnostmi, které mají za úkol učinit z nedokonalého e-shopu e-shop dokonalý. Takový, jenž si zaslouží být internetové veřejnosti představen výhodně, tak, aby ho kdekdo našel. A tak existuje i SEO pro Shopify, i SEO pro Shoptet, i optimalizace pro jiné platformy, na kterých se internetové obchody vytvářejí. A kdo si nechá svůj internetový obchod optimalizovat, tedy vylepšit po technické a obsahové stránce, má velkou šanci na to, že se nakonec dočká své klientely a uspěje. Článek Když nemá e-shop zákazníky se nejdříve objevil na Itech CZ.
Jaké je to nejzákladnější nastavení Google Analytics pro e-shop, které hodně začínajících nebo malých e-shopů nemá zapnuté? The post Základní nastavení Google Analytics pro e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
projít na článekNebojte se, není třeba chodit s každým zákazníkem na oběd. Ale každý úspěšný e-shop tento vztah buduje a posiluje. A jedním z důležitých nástrojů v tomto směru je e-mail marketing. Hodně lidí nad ním ohrnuje nos a nejspíš se ohradí tím, že nesnáší ty otra
projít na článekPokud ještě nemáte svůj vlastní e-shop nebo se právě chystáte jej naložit, tak se vám bude hodit pár tipů, jak tento proces urychlit. The post Jak rychle spustit e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
projít na článekKdyž někdo podniká na internetu, neměl by nikdy usnout na vavřínech. A než se do toho dotyčný pustí, měl by mít jistotu nebo alespoň naději, že to zvládne. A neměl by v žádném případě podléhat iluzi o tom, že se mu tady bez problémů podaří sehnat dostatek
Asi očekáváte, že půjde o nějakou technologickou vychytávku nebo náročnou dovednost, kterou je zdlouhavé se naučit. Ale budete překvapeni, tuto činnost zvládne úplně každý a hned. A je vhodná nejen pro začínající e-shopy, ale v podstatě pro každý menší a
projít na článek