Jak zjistit aktuální práva uživatele eWay-CRM

VĚDĚLI JSTE, že si v eWay-CRM můžete sami zjistit, jak jsou aktuálně nastavená práva uživatele? V Centru pro správu to zjistíte snadno a rychle. Může se vám to hodit v situaci, kdy nemůžete provést nějakou akci, například odstranit kontakt, a nevíte proč. Přejděte do Centra pro správu. Klikněte na Uživatelé v sekci Uživatelé a oprávnění. Označte požadovaného uživatele a klikněte na tlačítko Aktuální oprávnění. V nově otevřeném okně vyhledejte řádek s příslušným modulem (Kontakty), ve kterém uživatel nemohl provést akci. Poté kurzorem najeďte na barevné kolečko ve sloupci příslušné akce (Odstranit) a zobrazí se seznam skupin uživatelských oprávnění, které vybraného uživatele ovlivňují.  Pokročilé tipy najdete v naší Knowledge Base. Buďte efektivní! S eWay-CRM. The post Jak zjistit aktuální práva uživatele eWay-CRM appeared first on eWay-CRM.

projít na článek

Jak přiřadit licenci eWay-CRM k uživateli

VĚDĚLI JSTE, že můžete rychle upravit licenci uživatele eWay-CRM? Pokud z vaší společnosti odejde zaměstnanec nebo chcete přejít na vyšší licenci eWay-CRM, můžete změnu provést sami. Přejděte do Centra pro správu. V hlavní nabídce vlevo vyberte Uživate

projít na článek

Nová eWay-CRM pro Office 365 přináší rychlé zakládání kontaktů

Seznamte se s novou verzí našeho doplňku pro Office 365, která obsahuje skvělou novinku. Pokud dostanete e-mail od někoho, kdo ještě není ve Vašem CRM, nově můžete odesilatele jedním kliknutím převést na příležitost nebo kontakt. A protože doplněk eWay-

projít na článek

Nová funkce eWay-CRM pro Office 365 zjednodušuje komunikaci se zákazníky

Když jednáte se zákazníkem a otevřete si doplněk eWay-CRM pro Office 365, máte při tom všechny důležité informace jako na dlani. Díky novému vylepšení nyní uvidíte i přehled reakcí zákazníka na vaše profesionální e-maily. Při komunikace si zákazníkem ta

projít na článek

GetApp řadí eWay-CRM mezi nejlepší nástroje na správu kontaktů

Hledáte ideální nástroj na správu kontaktů? Uznávaný server GetApp zařadil eWay-CRM na 6. místo v žebříčku Category Leaders in Contact Management pro rok 2022. Ocenění Category Leaders in Contact Management od GetApp vychází z uživatelských hodnocení, k

projít na článek

Chcete mít přehled o plánovaných odstávkách eWay-Cloudu? Přihlaste se k automatickým notifikacím

Služba Service status umožňuje uživatelům eWay-CRM mít neustálý přehled o dostupnosti služeb, jako je eWay-Cloud, Helpdesk a podobně. Novinkou je, že tato služba byla převedena na jinou technologii, což bohužel pro stávající uživatele znamená, že se k aut

projít na článek