Jak získat cílovou URL produktů v dynamickém remarketingu či produktových kampaní v Google Adwords

Dynamický remarketing nebo produktová reklama v Google Adwords je skvělý nástroj výkonnostního marketingu. Má však menší chybu ve vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých produktů se nelze dostat na cílovou adresu prokliku na určitý produkt. Vysvětleme si to na jednoduchém příkladu. Pokud se uživateli zobrazí reklama na dynamický remarketing či produktová reklama na produkt XY a klikne na ni, bude přesměrován na cílovou URL, která je přiřazena danému produktu v datovém zdroji Merchant centra. V Google AdWords a Google Analytics uvidíte, že proklik byl atribuován cílové URL, kterou jste nastavili jakou výchozí cílovou URL reklamy. Nezjistíte tak, na jaké produkty zákazníci chodí nejčastěji, jaké produkty mají největší míru opuštění či jak dlouho si zákazník analyzovaný produkt prohlížel. Dle vyjádření podpory Google Adwords se v budoucnosti sice chystá aktualizace reportování takových reklam, přesné datum však není známo. Řešením problému je tedy manuální značkování reklam, resp. produktů v Merchant Center datovém zdroji. Bližší informace o potřebných změnách naleznete v tomto dokumentu. K úpravě manuálního značkování  popsaného v dokumentu je třeba úprava feedu programátorem. Další možností nastavení značkování by bylo využití externí služby na zpracování feedu například Mergado.The post Jak získat cílovou URL produktů v dynamickém remarketingu či produktových kampaní v Google Adwords first appeared on David Sedláček.

projít na článek

Co je SEO, co je PPC, Sklik, AdWords?

Pomocí SEO a PPC dokážeme přivést na Váš web návštěvníky, kteří hledají služby či výrobky ve vyhledavačích Google a Seznam. Vysvětlíme si, co tyto dvě zkratky znamenají, a jaký je mezi nimi rozdíl. Představte si, že jste do vyhledávače zadali například „p

projít na článek

Kde najdu faktury za Google služby?

Faktury za Google Workspace vám zasílá přímo Google, případně český Google Partner (pokud např. nejste plátce DPH a potřebujete fakturu od českého subjektu). Kde ale najdete faktury např. za rozšíření prostoru na Google Disku? Mrkněte na pay.google.com ne

projít na článek

Senior PPC specialist(k)a pro ecommerce

Popis pracovní pozice: Správa výkonnostních PPC kampaní v systémech Ads, Sklik, Facebook a kampaní na zbožových srovnávačích (Heuréka, Zboží.cz) pro menší a větší e-shopy Příprava strategie, podkladů pro nabídky Reportování výsledků Revize a vyhodnocení

projít na článek

Reklamní síť

V dnešní době digitálního věku je reklama klíčovým prvkem pro úspěch každého podnikání. Jednou z nejefektivnějších cest k zviditelnění a dosažení svých cílových klientů je využití reklamní sítě Reklama-marketing.cz. Tato síť nabízí inzerentům jedinečnou p

projít na článek

Nakopněte shopping díky výkonnostní struktuře

Znáte Flowbelizer? Zjistěte, jak můžete tento zajímavý skript využívat ke zlepšení Google Ads shoppingových kampaní a jejich výsledků. Máme pro vás best practices z našeho pečlivého testování.

projít na článek