Vymýšlíme a budujeme značky, které kupují a používají vaši zákazníci. Specializujeme se na grafický design, strategie, reklamu, media a web.
Mikuláši, Mikuláši, zas ti v bedně straší, když poslali tě naši, k nám do Aši. Tyhle čerty vzal sis k sobě? Nakonec však k smíchu jsou i tobě! A teď naval koledu, nemám čas, ráno do Atlanticu jdu. Nina, 30 let Mikuláš, čert s andělem,
Webový design se neustále mění, nejen po stránce designové, ale i technické. Jsou nové možnosti, nová řešení. Responzivita je dnes zcela samozřejmostí, díky rostoucí popularitě smartphonů a tabletů. Zmíníme několik současných trendů, která takřka diktují
Jedna z hlavních věcí, kterou musíte řešit když si zakládáte vlastní firmu je její název, kterému by jste měli věnovat dostatek pozornosti. Název by měl být dobře zapamatovatelný, vyslovitelný a měl by se odlišit od konkurence. Pokud nechcete využít zkuše
E-mail patří v dnešní době mezi nejvíce rozšířené komunikační médium a jeho důležitost v komunikaci neustále stoupá. V posledních letech se e-mail začal používat, kromě běžné korespondence, i jako reklamní kanál, který využívají firmy pro svoji propagaci
V březnu jsme se vydali do Brna na školení strategického webdesignu, pod taktovkou Jana Řezáče a Honzy Kvasničky, kteří patří mezi špičku v oboru. V oblasti webů je mnoho postupů a každý hledá ten nejlepší. Někdy se stává, že web není to pravé ořechové,
Koncem ledna se v Praze konala UXZ konference, na které jsme nechtěli chybět. UX dvě písmena které jsou v posledních letech velice populární, co vlastně znamenají? UX neboli User Experience, můžeme přeložit jako uživatelský prožitek. Cílem UX je udělat j
Podnikání v segmantu HORECA (hotelnictví, restauraterství, kavárenství) má svá specifika. On-linové trendy pomáhají zviditelnit provozovny. Sepsali jsme 5 tipů a 3 bonusové nápady pro fajnšmekry v oblasti internetové komunikace ubytovacích a stravovacích
Copywriter připraví texty pro váš byznys. Je ale jen na vás, co od něj očekáváte a jaké mu dáte zadání. Jaké výstupy si tedy můžete objednat? A víte, že i výstupy práce autora textů se dají rozdělit na trabanty a mercedesy? Jezdit vám budou obě, ale někdy
Aktuality, novinky, magazín, poradna, blog. Pod těmito pojmy můžete najít dynamickou sekci firemních či osobních webů. Tvoří se v ní nový obsah, který informuje o dění ve firmě, v oboru, bysnysu i společnosti. Produkovat články ale nestačí. V praxi je běž
Pomocí SEO a PPC dokážeme přivést na Váš web návštěvníky, kteří hledají služby či výrobky ve vyhledavačích Google a Seznam. Vysvětlíme si, co tyto dvě zkratky znamenají, a jaký je mezi nimi rozdíl. Představte si, že jste do vyhledávače zadali například „p
Přejeme Vám krásné prožití vánočních svátků. Ať se Vánoce stanou časem příjemného klidu a nevyrušují Vás pracovní povinnosti. Naším tipem jsou „anti dotykové rukavice“, se kterými už nic nevyřídíte. Náš tým je již pomalu nasazuje… Těšíme se na Vás v roce
Instagram pouze módní trend dnešní doby nebo nebo perspektivní sociální síť? To je na zvážení každého. Ale ať už je to tak nebo tak, výsledky jsou jasné. Mobilní platforma s více než 400 miliony aktivních uživatelů ve světě, v České republice to pak dělá
Říká se, že Svatý Mikuláš v noci obcházel domy chudých rodin a nechával za oknem vždy něco dobrého pro děti. Již za svého života byl Mikuláš mezi lidmi velmi oblíbený a proslulý svou štědrostí. No a protože chceme být stejně štědří jako Mikuláš, nabízí
Mají vaše firemní stránky nějaký nový obsah? Měly by, protože tím zdůrazníte vaši činnost nejen u zákazníka, ale také u vyhledávačů. A právě nový obsah zajišťují blogové sekce na internetových stránkách. Přípravě blogových či redakčních příspěvků se věnuj
Chtěli byste se dostat do podvědomí vaší cílové skupiny? Nevíte přesně, jak získat prostor v médiích a neplatit za to velké částky? Jaké komunikační strategie a sociální média použít při komunikaci se svými zákazníky? Právě v tom mají jasno PR experti. Př