Atlantic, reklamní a internetová agentura Třebíč

Vymýšlíme a budujeme značky, které kupují a používají vaši zákazníci. Specializujeme se na grafický design, strategie, reklamu, media a web.

projít na web

Mikulášské básnění vAtlanticu

Mikuláši, Mikuláši, zas ti v bedně straší, když poslali tě naši, k nám do Aši. Tyhle čerty vzal sis k sobě? Nakonec však k smíchu jsou i tobě! A teď naval koledu, nemám čas, ráno do Atlanticu jdu. Nina, 30 let Mikuláš, čert s andělem,

projít na článek

Trendy vewebdesignu 2017

Webový design se neustále mění, nejen po stránce designové, ale i technické. Jsou nové možnosti, nová řešení. Responzivita je dnes zcela samozřejmostí, díky rostoucí popularitě smartphonů a tabletů. Zmíníme několik současných trendů, která takřka diktují

projít na článek

Dobrý název firmy vám může pomoci

Jedna z hlavních věcí, kterou musíte řešit když si zakládáte vlastní firmu je její název, kterému by jste měli věnovat dostatek pozornosti. Název by měl být dobře zapamatovatelný, vyslovitelný a měl by se odlišit od konkurence. Pokud nechcete využít zkuše

projít na článek

Responzivní mailing

E-mail patří v dnešní době mezi nejvíce rozšířené komunikační médium a jeho důležitost v komunikaci neustále stoupá. V posledních letech se e-mail začal používat, kromě běžné korespondence, i jako reklamní kanál, který využívají firmy pro svoji propagaci

projít na článek

Jaký byl strategický webdesign

V březnu jsme se vydali do Brna na školení strategického webdesignu, pod taktovkou Jana Řezáče a Honzy Kvasničky, kteří patří mezi špičku v oboru. V oblasti webů je mnoho postupů a každý hledá ten nejlepší. Někdy se stává, že web není to pravé ořechové,

projít na článek

Jaká byla konference UX zpraxe?

Koncem ledna se v Praze konala UXZ konference, na které jsme nechtěli chybět. UX dvě písmena které jsou v posledních letech velice populární, co vlastně znamenají? UX neboli User Experience, můžeme přeložit jako uživatelský prožitek. Cílem UX je udělat j

projít na článek

Vlastníte restauraci? Uvařte jí on-line mix

Podnikání v segmantu HORECA (hotelnictví, restauraterství, kavárenství) má svá specifika. On-linové trendy pomáhají zviditelnit provozovny. Sepsali jsme 5 tipů a 3 bonusové nápady pro fajnšmekry v oblasti internetové komunikace ubytovacích a stravovacích

projít na článek

Co chtít od copywritera? Trabanta nebo Mercedes?

Copywriter připraví texty pro váš byznys. Je ale jen na vás, co od něj očekáváte a jaké mu dáte zadání. Jaké výstupy si tedy můžete objednat? A víte, že i výstupy práce autora textů se dají rozdělit na trabanty a mercedesy? Jezdit vám budou obě, ale někdy

projít na článek

Napsání textu nafiremní blog je jen začátek

Aktuality, novinky, magazín, poradna, blog. Pod těmito pojmy můžete najít dynamickou sekci firemních či osobních webů. Tvoří se v ní nový obsah, který informuje o dění ve firmě, v oboru, bysnysu i společnosti. Produkovat články ale nestačí. V praxi je běž

projít na článek

Co je SEO, co je PPC, Sklik, AdWords?

Pomocí SEO a PPC dokážeme přivést na Váš web návštěvníky, kteří hledají služby či výrobky ve vyhledavačích Google a Seznam. Vysvětlíme si, co tyto dvě zkratky znamenají, a jaký je mezi nimi rozdíl. Představte si, že jste do vyhledávače zadali například „p

projít na článek

Pour féliciter 2016

Přejeme Vám krásné prožití vánočních svátků. Ať se Vánoce stanou časem příjemného klidu a nevyrušují Vás pracovní povinnosti. Naším tipem jsou „anti dotykové rukavice“, se kterými už nic nevyřídíte. Náš tým je již pomalu nasazuje… Těšíme se na Vás v roce

projít na článek

Instagram aneb další marketingový nástroj

Instagram pouze módní trend dnešní doby nebo nebo perspektivní sociální síť? To je na zvážení každého. Ale ať už je to tak nebo tak, výsledky jsou jasné. Mobilní platforma s více než 400 miliony aktivních uživatelů ve světě, v České republice to pak dělá

projít na článek

ONLINE KONZULTACE ZDARMA

Říká se, že Svatý Mikuláš v noci obcházel domy chudých rodin a nechával za oknem vždy něco dobrého pro děti. Již za svého života byl Mikuláš mezi lidmi velmi oblíbený a proslulý svou štědrostí. No a protože chceme být stejně štědří jako Mikuláš, nabízí

projít na článek

Proč mají firmy nasvých webech blogy?

Mají vaše firemní stránky nějaký nový obsah? Měly by, protože tím zdůrazníte vaši činnost nejen u zákazníka, ale také u vyhledávačů. A právě nový obsah zajišťují blogové sekce na internetových stránkách. Přípravě blogových či redakčních příspěvků se věnuj

projít na článek

Public Relation dobré vztahy navšech frontách

Chtěli byste se dostat do podvědomí vaší cílové skupiny? Nevíte přesně, jak získat prostor v médiích a neplatit za to velké částky? Jaké komunikační strategie a sociální média použít při komunikaci se svými zákazníky? Právě v tom mají jasno PR experti. Př

projít na článek