Google spouští nový algoritmus, aby lépe pochopil užitečným a včasným informacím

Viceprezident pro vyhledávání Google, Pandu Nayak, oznámil, že společnost spustila a provedla aktualizaci pro jejich vyhledávací algoritmus, který bude udržovat vybrané příspěvky čerstvé, včasné a relevantní, když o ně zažádá požadavek na vyhledávání. Tato nová aktualizace směřuje především na to, aby zajistila, že odpovědi, které Google nabízí pro některé otázky, nejsou jenom přesné, ale jsou také včasné. Google potvrdil, že aktualizace algoritmu míří hlavně na lepší chápání užitečných a včasných informací. Oznámení Google. Tady je to, co Google napsal do jeho oznámení: jako součást našich neustálých snah učinit vyhledávání lepší, aby fungovalo lépe pro všechny uživatele, spustili jsme novou aktualizaci algoritmu, která zlepší chápání našeho systému toho, jaká informace zůstává užitečná i za nějaký čas a která se stává mnohem rychleji zastaralá. Tohle je určitě užitečné pro vybrané příspěvky, což je funkce ve Vyhledávání, která zvýrazňuje informace, které hledáte. Pro požadavky, kde je důležitá čerstvost informace, se naše systémy pokusí najít tu nejužitečnější a nejaktuálnější informaci pro vybraný příspěvek. Příklady čerstvosti ve vybraných příspěvcích. Google dal několik příkladů vybraných příspěvků, které musí být čerstvé, zatímco běží čas. Například, když vyhledáváte nadcházející svátky, nechcete vidět data svátků v roce 2017, chcete vidět nadcházející data pro přicházející rok. Nebo přesnější informace. Nebo kdy bude přesná informace dostupná pro dané téma. Google chce ukazovat nové informace. To může přicházet s událostmi, které sice sdílí stejné datum a čas události, ovšem ještě nebylo slyšet žádné mluvčí či agendu jako například naše SMX konferenčních události, když se poprvé spustí. Nebo nedávné opakující se věci, jako například informace o jídle, autech, bezpečnostních problémech, to jsou všechno důležité věci. Ale není to vše perfektní. Google přiznává, že se neustále zdokonaluje. Kontrolovali jsme příklady poskytnuté Google minulý měsíc pro požadavek na vyhledávání Nejlepší chytrý telefon pro produktové fotografie a Google stále ukazuje iPhone 7, z příběhu, který byl zveřejněn v roce 2015. Je zcela zřejmé, že již existují kvalitnější chytré telefony, co se týče fotografie, než dříve, což zahrnuje vlastní chytrý telefon od Google Pixel 3 a také brzy Pixel 4, který bude teprve uveden na trh. Aktualizace byla spuštěna někdy v lednu. Danny Sullivan z Googlem nám sdělili, že tato aktualizace algoritmu byla spuštěna v pozdních dnech lednu tohoto roku. Barry Schwartz (Twitter) Má někdo představu o tom, kdy se tahle aktualizace o čerstvosti obsahu, jak ji někdo nazývá, spustila? Danny Sullivan (Twitter) Aktualizace byla spuštěna v pozdních dnech ledna tohoto roku. Proč nás to zajímá. Vybrané příspěvky a celkové výsledky vyhledávání na Google se neustále mění. Google se neustále snaží zlepšovat, protože jak jistě můžete vidět, Google ne vždy poskytuje ty nejlepší možné výsledky a ani nikdy nejlepší výsledky neposkytoval. Měli bychom tak mířit na to, abychom vytvářeli nejlepší možný obsah pro požadavky a snad algoritmy Google rozpoznají náš obsah a ukážou jej na samém vrcholu stránky s výsledky vyhledávání. Článek Google spouští nový algoritmus, aby lépe pochopil užitečným a včasným informacím se nejdříve objevil na seo-webdesign.cz.

projít na článek

Nový kabát Google Webmaster Tools

Služba Google Webmaster Tools (old) pomalu přechází na nový vzhled: Google Webmaster Tools (new). V tuto chvíli je stále k dispozici i stará verze, ve které se mě kupodivu zobrazuje více věcí ve stejné záložce než v nové. Nové rozmístění navigačních prvků

projít na článek

Google spouští chatbota využívajícího umělou inteligenci. Nasadí ho do vyhledávání

Společnost Google nasadí do svého vyhledávání konverzačního systém využívající umělou inteligenci. Nazval ho Bard. Jedná se o odpověď na ChatGPT od společnosti OpenAI.

projít na článek

Pochopil jsem

The post Pochopil jsem first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Kde najdu faktury za Google služby?

Faktury za Google Workspace vám zasílá přímo Google, případně český Google Partner (pokud např. nejste plátce DPH a potřebujete fakturu od českého subjektu). Kde ale najdete faktury např. za rozšíření prostoru na Google Disku? Mrkněte na pay.google.com ne

projít na článek

Geolokace míst v Google mapách

Nastavení a úpravy pozic pinů kontaktů v mapách Nový zakázkově vyvinutý modul redaktorům umožňuje nezávislou editaci pinů v Google mapách označujících umístění centrály společnosti a jejích jednotlivých poboček. Současně lze: Článek Geolokace míst v Googl

projít na článek