Do Mnichova častěji, do Vídně levněji, do Berlína rychleji a do Benátek railjetem. Nové jízdní řády na západ a na jih.

Od neděle 10.12.2017 jezdí vlaky jinak nejen u nás, ale i v zahraničí. Co přináší nové jízdní řády při cestách z ČR západním a jižním směrem? Vlakem do Mnichova častěji Největší „zahuštění“ vlakových spojů nastává na trati Praha – Regensburg – Mnichov. Pod názvem Západní expres jezdí z Prahy do Mnichova nově 7 spojů denně místo 4. Pokračování textu Do Mnichova častěji, do Vídně levněji, do Berlína rychleji a do Benátek railjetem. Nové jízdní řády na západ a na jih. The post Do Mnichova častěji, do Vídně levněji, do Berlína rychleji a do Benátek railjetem. Nové jízdní řády na západ a na jih. appeared first on Vysokorychlostní železnice.

projít na článek

Angela Merkelová čekala v Berlíně na rychlovlak z Mnichova

V pátek 8. prosince 2017 se vydaly na slavnostní jízdu současně 2 rychlovlaky ICE. Oba měly cíl v Berlíně, tam na ně čekala německá kancléřka Angela Merkelová. První rychlovlak vyrazil 12:15 z Norimberku a druhý odjel z Mnichova ve 12:17. Oba vlaky přivez

projít na článek

Z Berlína levně na Gran Canaria, zpáteční letenka již od necelých 5 tisíc

Norská letecká společnost Norwegian.com zatím nenabízí lety z ČR a tak kdo chce letět na Gran Canaria levně, musí zatím do Mnichova anebo do Berlína. Nyní díky bitvě autobusových přepravců na trase Praha - Berlín se doprava na ostrov věčného jara ještě

projít na článek

Deutsche Bahn změní jízdní řády u 35% dálkových vlaků

Od platnosti nového jízdního řádu, od 10. prosince 2017, začnou na nové německé vysokorychlostní trati (VRT VDE8 Ebensfeld Leipzig/Halle) jezdit rychlovlaky Berlín – Mnichov. Nejrychlejší vlaky ICE dokážou zvládnout 623 km z německého hlavního města do b

projít na článek

Vlakem do Mnichova vzhůru do minulosti i v budoucnosti

Vlakem z Prahy do Mnichova se dnes jezdí 6 hodin na trati dlouhé 444 km přes Regensburg. Autobus jede 380 km po dálnici za 4,5h. Autem se to dá zvládnout i za 3,5h. Je jasné, že vlak si vybere pouze nadšenec, jednokolejná neelektrifikovaná trať z Plzně k 

projít na článek

Vlak Vindobona se vrací. V Česku ale nezastaví.

Vlak Vindobona, to byl v komunistickém Československu pojem. Představoval závan moderní železniční techniky v socialisticky řízených státních drahách. Jak napovídá latinský název, jezdil do Vídně. Od roku 1957 z Berlína přes Drážďany, Prahu, Tábor a Gmünd

projít na článek