Tvorba webů na WordPressu a e-shopů na Shoptetu - Devenio

Potřebujete pomoct s WordPressem nebo se Shoptetem? Využijte široký záběr mých znalostí a nasbíraných zkušeností za více než 16 let každodenní praxe.

projít na web

Kdo je vašim zákazníkem? Rozdíl mezi B2B a B2C (a co to znamená).

Když začínám spolupráci s novým klientem, zajímám se o to, jak má postavené své podnikání, jaké produkty nebo služby nabízí a hlavně komu. Kdo je jeho zákazník. Ono totiž při plánování marketingu a to nejen na internetu hraje důležitou roli, jestli cílí

projít na článek

Lze dělat online marketing dobře i svépomocí?

V záplavě informací na internetu se zdá, že pro úspěch v online světě je nutné si najít schopnou agenturu nebo freelancera, kteří vám pomohou v té digitální džungli uspět. Že k úspěchu vede cesta pouze zapojením profesionálů v nejrůznějších nových oborech

projít na článek

Na umění se chodí do galerie. Ne k vám na web.

Dneska opráším takzvaný „content first“ přístup. Tedy to, že obsah má být na webu a e-shopu na prvním místě. Jak s oblibou často říkám dobře udělaný web nebo e-shop musí fungovat i když by byl černobílý, ale s dobře vytvořenou strukturou, texty, fotkami

projít na článek

Jak si zvýšit důvěryhodnost na internetu a neodradit zákazníky?

Jste pro své zákazníky důvěryhodní? Zkoušeli jste se na sebe podívat jejich očima? Co se o vás na internetu mohou dozvědět a jak to na ně může působit? Když k vám nebudou mít důvěru, půjdou jinam Začnu příběhem z praxe. Obrátil se na mně klient,

projít na článek

Je snazší prodávat stávajícím zákazníkům než hledat stále nové

Všímám si, že hodně provozovatelů e-shopů a dalších podnikatelů se svými stávajícími zákazníky nijak aktivně nepracuje, aby u nich znovu nakoupili. Prodejem ten obchod ukončují a pak znovu hledají nové a nové zákazníky. Vrcholem jejich online marketingu j

projít na článek

Šablona DIVI pro WordPress

Při tvorbě stránek na WordPressu se využívají šablony, které definují estetický vzhled a často i rozložení obsahu stránek. Některé šablony jsou k dispozici zdarma, jiné se dají koupit nebo si lze šablonu naprogramovat svépomocí. Než se dostanu k tomu, pro

projít na článek

Jak vybudovat své firmě dobrou pověst na internetu? Buďte čitelní

Tahle slepá skvrna je podle mých zkušeností dost častá. Jste ponořeni do chodu firmy, soustředíte se na svůj produkt či službu – a ztratíte odstup. Nesledujete, jak váš podnik působí na okolí, které o vás nic neví. Chcete-li působit v online prostředí dův

projít na článek

Je lepší WooCommerce nebo Shoptet?

Často se na mě lidé obrací s otázkou, které e-shopové řešení je lepší. Zda jim doporučím WooCommerce nebo Shoptet. Jak asi tušíte, každý systém je vhodný pro něco jiného. Rozhodl jsem se tedy sepsat zde krátké základní srovnání. Woocommerce e-shop na

projít na článek

Ukázky fontů použitelných v Shoptetu

Písma v Shoptetu V rámci základního nastavení vzhledu na Shoptetu si máme možnost vybrat z 15 základních fontů. Můžeme si nastavit typ fontu pro nadpisy (názvy stránek, produktů, obsahové nadpisy) a typ fontu pro odstavcový text. Toto nastavení najdete ve

projít na článek