Staráme se o efektivní řízení firemních procesů | Medor

Poskytujeme firmám z farmaceutického průmyslu a FMCG vlastní CRM systém a zajišťujeme pravidelný reporting. Zajišťujeme komplexní správu IT služeb pro firmy.

projít na web

Excel vs. Business Intelligence. Jaký nástroj využít?

Oddělení financí v čele s finančním ředitelem bude často obhajovat Excel. Je levnější, zaměstnanci s ním umí a používá se po celém světě. Všechno tohle je pravda, ale je tady i řešení pomocí Business Intelligence, které nabízí spoustu dalších předností. N

projít na článek

„Máme se kam posouvat. Prioritou je FMCG a expanze,“ říká Robert Tesař

Ve farmaceutickém odvětví patří Medor mezi často využívané systémy. Ať už jde o CRM nebo reporting, oba nástroje využívají desítky firem z Česka a Slovenska. V posledních letech se podařilo proniknout i na trhy v Pobaltí nebo na jihu Evropy. Plány jsou vš

projít na článek

Růst růstu. Když data zvyšují efektivitu

Zatímco v posledních letech patřil k nejzajímavějším tématům na pracovním trhu nedostatek lidí a navyšování mezd, po pandemii se trend začíná obracet a společnosti se zaměřují na snižování fluktuace a zvyšování efektivity jednotlivých zaměstnanců. K vyšší

projít na článek

Čtení z dat. Jak poznat problém a objevit příležitost

Data jsou firemní know-how, a je potřeba s nimi tak zacházet. Vstup musí být standardizovaný, k výstupu je potřeba i lidská kreativita. Tak by se velmi zjednodušeně dala shrnout práce s daty. Co je však jednoduché, to může rozhodovat, jestli se vaše spole

projít na článek

„Data hýbou světem a firmy dají téměř cokoliv za to, aby jim rozuměly,“ tvrdí datový analytik Radek Nekvapil

Každá firma má hromadu dat, ze kterých je možné předpovídat, co přijde a díky tomu se na vše připravit. Data však zůstávají nevyužita, a tak stále dostává hodně prostoru instinkt a zkušenosti manažerů. Situace se však začíná měnit. „Manažeři firem potřebu

projít na článek

Využívejte data. Víte, jaká máte ve firmě k dispozici?

Každá firma má hromadu dat, ze kterých je možné predikovat budoucí stavy. Jde se tak připravit na růst i na krizi. A ještě lépe. Dá se z trajektorie směřující ke krizi odrazit k úspěchu. Stačí správně zpracovávat a číst nejen interní data, ale i ta veřejn

projít na článek

„Klient musí vědět, že pomůžeme v jakoukoliv hodinu,“ vysvětluje vedoucí Helpdesku Matouš Křístek

Denně odbaví desítky požadavků. Někdy jde o úkol na deset minut, jindy o řešení na celý den. „Hlavním úkolem je zajistit, aby každý klient věděl, že má náš systém v perfektním stavu a v případě potřeby jsme kdykoliv k dispozici,“ říká v rozhovoru Matouš K

projít na článek

Pracovat s daty je základem úspěchu nejen u manažerů

Každý byznys potřebuje plánovat. Nejde jen o to mít vše ve správný čas na správném místě, důležitá je i správné vyhodnocení jednotlivých procesů. O tom všem má každá společnost data. Aby dokázala využít jejich potenciál, potřebuje nejen nástroje, které um

projít na článek

„Zkušenosti se zahraničními klienty chci využít nejen při expanzi,“ říká nový člen obchodního týmu Viktor Tancer

V posledních letech se nám daří pravidelně rozšiřovat portfolio klientů v České republice. Naše ambice a vize však přesahují hranice, a tak stejně jako průběžně vyvíjíme náš CRM systém, rozvojem prochází i naše obchodní oddělení, do kterého na začátku bře

projít na článek

Implementace transferových objednávek v Maďarsku

První z letošních novinek, které jsme do našeho CRM systému implementovali, bylo zavedení transferových objednávek mimo Českou republiku, díky kterým dochází ke zjednodušení práce reprezentantů. Stejně tak je následně snazší zpracovávat data pro reporting

projít na článek