Poskytujeme firmám z farmaceutického průmyslu a FMCG vlastní CRM systém a zajišťujeme pravidelný reporting. Zajišťujeme komplexní správu IT služeb pro firmy.
Oddělení financí v čele s finančním ředitelem bude často obhajovat Excel. Je levnější, zaměstnanci s ním umí a používá se po celém světě. Všechno tohle je pravda, ale je tady i řešení pomocí Business Intelligence, které nabízí spoustu dalších předností. N
Ve farmaceutickém odvětví patří Medor mezi často využívané systémy. Ať už jde o CRM nebo reporting, oba nástroje využívají desítky firem z Česka a Slovenska. V posledních letech se podařilo proniknout i na trhy v Pobaltí nebo na jihu Evropy. Plány jsou vš
Zatímco v posledních letech patřil k nejzajímavějším tématům na pracovním trhu nedostatek lidí a navyšování mezd, po pandemii se trend začíná obracet a společnosti se zaměřují na snižování fluktuace a zvyšování efektivity jednotlivých zaměstnanců. K vyšší
Data jsou firemní know-how, a je potřeba s nimi tak zacházet. Vstup musí být standardizovaný, k výstupu je potřeba i lidská kreativita. Tak by se velmi zjednodušeně dala shrnout práce s daty. Co je však jednoduché, to může rozhodovat, jestli se vaše spole
Každá firma má hromadu dat, ze kterých je možné předpovídat, co přijde a díky tomu se na vše připravit. Data však zůstávají nevyužita, a tak stále dostává hodně prostoru instinkt a zkušenosti manažerů. Situace se však začíná měnit. „Manažeři firem potřebu
Každá firma má hromadu dat, ze kterých je možné predikovat budoucí stavy. Jde se tak připravit na růst i na krizi. A ještě lépe. Dá se z trajektorie směřující ke krizi odrazit k úspěchu. Stačí správně zpracovávat a číst nejen interní data, ale i ta veřejn
Denně odbaví desítky požadavků. Někdy jde o úkol na deset minut, jindy o řešení na celý den. „Hlavním úkolem je zajistit, aby každý klient věděl, že má náš systém v perfektním stavu a v případě potřeby jsme kdykoliv k dispozici,“ říká v rozhovoru Matouš K
Každý byznys potřebuje plánovat. Nejde jen o to mít vše ve správný čas na správném místě, důležitá je i správné vyhodnocení jednotlivých procesů. O tom všem má každá společnost data. Aby dokázala využít jejich potenciál, potřebuje nejen nástroje, které um
V posledních letech se nám daří pravidelně rozšiřovat portfolio klientů v České republice. Naše ambice a vize však přesahují hranice, a tak stejně jako průběžně vyvíjíme náš CRM systém, rozvojem prochází i naše obchodní oddělení, do kterého na začátku bře
První z letošních novinek, které jsme do našeho CRM systému implementovali, bylo zavedení transferových objednávek mimo Českou republiku, díky kterým dochází ke zjednodušení práce reprezentantů. Stejně tak je následně snazší zpracovávat data pro reporting