Ondřej Soldán | Online marketing od analýzy po realizaci

Pomáhám firmám dělat marketing líp. Marketingové analýzy, obsahové plány, strategie či konzultace. V tom jsem dobrý.

projít na web

Jak na influencer marketing?

Jak na influencer marketing? Výhody, nevýhody a praktické kroky pro úspěch Influencer marketing je dnes stěžejním prvkem marketingových strategií mnoha společností. S ním přichází možnost propojit se s publikem pomocí osobností, které mají vliv a do

projít na článek

Rozdíly mezi ChatGPT 3.5 a ChatGPT 4.0

Pohled do budoucnosti umělé inteligence Technologie umělé inteligence pokračuje ve vývoji, a jednou z nejvýznamnějších inovací je pokročilé generování obsahů, jako je ChatGPT 3.5 a GPT-4. Tyto modely jsou vysoce vyspělé. Umělá inteligence, která je sch

projít na článek

Jak využít AI v online marketingu?

Konkurence v online prostoru je stále větší a je třeba používat nové a inovativní technologie. Víc kde jinde platí, že kdo chvíli stál… Jednou z nejvíce slibných technologií, která může pomoci při práci v online marketingu, je umělá inteligence. V online

projít na článek

Co je to SWOT analýza + příklady

Co je to SWOT analýza? SWOT analýza je jedním z klíčových nástrojů, které pomáhají firmám analyzovat jejich vnitřní a vnější prostředí. Tato analýza umožňuje identifikovat silné stránky (Strengths), slabé stránky (Weaknesses), příležitosti (Opportuniti

projít na článek

RTB systémy: Alternativa nebo doplněk PPC kampaní?

Co je to RTB a jak funguje? RTB je technologie, která umožňuje automatický nákup a prodej reklamního prostoru v reálném čase. Když uživatel navštíví webovou stránku, která zobrazuje reklamy, informace o této adrese se okamžitě posílají na aukční platfo

projít na článek

Masters of B2B Marketing

B2B odvětví se neustále rozvíjí a s ním roste význam B2B marketingu. Dosud však chyběla marketingová soutěž, která by ocenila a oslavila vynikající projekty v tomto specifickém odvětví. Ale to se nyní mění. S radostí představujeme novou marketingovou sout

projít na článek

Marketingové akce v roce 2024

S nástupem roku 2024 se bude digitální marketing ocitat v čele pozornosti v oblasti firemních komunikačních strategií. Rychlý vývoj technologií, zejména umělé inteligence. Změny v chování zákazníků a aktuální globální události mají významný dopad nejen na

projít na článek

3 marketingové profese, které ChatGPT nejvíc ovlivní?

Marketing se jako oblast trhu stále více digitalizuje a personalizuje. Digitalizace a personalizace jsou dva trendy, které vedou k rostoucímu využívání technologií v oblasti marketingu. Tento vývoj umožňuje marketingovým profesionálům získat hlubší a přes

projít na článek