Pomáhám firmám zvýšit jejich online přítomnost a budovat kvalitní webové a e-shopové stránky. Specializuji se na online marketing.
/*! elementor - v3.12.2 - 23-04-2023 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;bo
Článek Testujte různé verze reklam a optimalizujte je na základě výsledků. se nejdříve objevil na Filip Farník.
Při zakládání vlastního e-shopu se musíme rozhodnout, zda použít open source řešení jako Prestashop, nebo SaaS (Software as a Service) řešení jako Shoptet. Oba typy řešení mají své výhody a nevýhody, a proto je důležité si tyto faktory zvážit před samotný
Článek V marketingu si stanovte jasný cíl a cílovou skupinu. se nejdříve objevil na Filip Farník.
Marketingové tipy možností, které můžete využít pro svoji webovou prezentací či e-shop.PPC Google Ads, Seznam SklikReklamní systém pro největší vyhledávač nejen v České republice. Nejčastější způsob platby je za proklik na webové stránky. Lze jej využít
Článek Marketing je o tom předat správné sdělení správné osobě a ve správný čas. se nejdříve objevil na Filip Farník.
Výkonnostní marketing je marketingová strategie zaměřená na měřitelné cíle a akce, jako jsou například registrace, přihlášení k odběru novinek, vyplnění objednávky nebo nákup v e-shopu. V dnešní době umožňují online nástroje měřit, vyhodnocovat a optimali
Článek Tvořte kvalitní obsah s relevantními klíčovými slovy. se nejdříve objevil na Filip Farník.
Pokud potřebujete webové stránky nebo e-shop, můžete se rozhodnout mezi rychlým vytvořením pomocí generátorů a vlastním projektováním. Avšak mnoho generátorů webů a e-shopů je vytvořeno obecně a nemusí být optimální pro vaše konkrétní podnikání nebo vaše
Článek Hlídejte PNO s ohledem na marži (PNO = náklad/obrat). se nejdříve objevil na Filip Farník.