Miroslav Pecka — Web & Analytics konzultant

10+ let propojuji on-line marketing a technické řešení. – Pomáhám především s webovou analytikou a SEO.

projít na web

7 Google Analytics video návodů pro efektivnější práci

V rámci 5 videí najdete 7 krátkých video tipů pro zefektivnění práce sGoogle Analytics a získání nových pohledů na data. Google Analytics Vlastní přehledy Když chcete kombinovat více sloupců (dimenzí) a/nebo vlastní metriky či dimenze neobjedete se bez vl

projít na článek

Převod CSV na vlastní HTML/XML on-line

Potřebovali jste někdy udělat zCSV tabulky (třeba exportované zExcelu) tabulku vHTML nebo dokonce vytvořit HTML se zcela vlastní strukturou (např. odrážkový seznam atp.)? Ano? Pak se vám bude hodit jednoduché on-line řešení pro převod CSV na HTML (či XML,

projít na článek

Nástroje pro webovou analytiku a on-line marketing

Používám desítky on-line nástrojů a doplňků do prohlížeče Chrome. A často je někomu doporučuji. Proto jsem zde některé sepsal. Rozdělil jsem je do skupin, podle účelu. Tučně jsou označené mnou preferované nástroje využitelné pro širší publikum. Aktualizac

projít na článek

GA4 (not set) problém jeho řešení

Jak se zbavit (not set) v Session Source a Session Medium?

projít na článek

Měření QR kódů a offline zdrojů do Google Analytics

Chcete doměřit efekt vaší offline reklamy, ze které vedete lidi na váš web? Jde to snáze než si možná myslíte. Rozdělím řešení na dvě situace: Vstup na web přes načtení QR kódu. Přístup přímo na webovou (URL) adresu, kterou mohou lidé vidět na plakátu neb

projít na článek

5+1 věcí, které se online markeťák může naučit od ajťáka

Tenhle článek jsem měl rozepsaný fakt dlouho, ale je stále aktuální… Trápí mě, že opakovaně narážím na problémy, související sneznalostí některých principů. Věřím, že těchto pár základních tipů, pomůže upgradovat know-how začínajících online/digitálních m

projít na článek

Profesionál vonlinu: řemeslo + kontext + přesahy

Poslední dobou jsem se setkal spár majiteli malých firem, kteří mají web a snaží se zviditelnit vonline prostředí. Spojuje je jedno: Je pro ně nesnadné vybrat si profesionála (jednotlivce či firmu), který pro ně udělá práci, která jim reálně pomůže. Tato

projít na článek

Nástroje pro tvorbu screencast videí

Občas se mě někdo ptá, co používám pro tvorbu screencastů a online videí. Které nástroje jsem si oblíbil a proč je spokojeně používám skoro 4 roky? Screen-O-Matic Screen-O-Matic používám na záznam obrazovky a zvuku a následnou úpravu záznamu. Jako u větši

projít na článek

Hromadné získání dat zwebů (scraping) sOpenRefine

Co je OpenRefine? OpenRefine (dříve Google Refine) je nástroj pro efektivní hromadné zpracování a transformaci textu. Je zdarma a nainstalujete si ho na svůj počítač a data tak zůstávají u vás. Von-line marketingu se často používá pro analýzu klíčových sl

projít na článek

Markdown aneb píšete články stále ještě ve Wordu?

Proč používám Markdown formát? Jaké editory mi pomáhají k produktivitě?

projít na článek