Jsem specialistou výkonnostního marketingu, webové analytiky a marketingové automatizace. Kontaktujte mě.
Po dlouhé době jsem měl dlouho plánovanou pracovní sobotu v úplném klidu. Týdny jsem si dával dohromady úkoly z GA4 a klientských databází, které vyžadují komplikovanější SQL a práci v Big Query. A mám z dneška radost. Vše šlo jak po másle. Můj pracovní p
Na 12. PPC campu jsem měl trošku techničtější přednášku na téma, které mi několikrát zachránilo život. Jak dokážou základní věci z JavaScriptu, znalost CSS selektorů a Element Visibility triggeru v GTM zachránit zdánlivě komplikované věci a spoustu času v
Záloha dat ze starých Google Analytics Používejte v kampaních UTM_ID parametr Import nákladů do GA4 s využitím cost-import.cz, Make.com a virtuálního serveru The post Google Analytics 4 je tady! Psal jsem o něm na Marketing Makers blogu appeare
Na posledním PPC kempu jsem sdílel tipy a triky pro PPCéčkaře z našich zkušeností. Nejdůležitější je dle mého názoru bod č.1. Najít náhledovou fotku bez řečnického výrazu bohužel nešlo. Moje prezentace je k dispozici na Slideshare: Prezen
Půjčím si hlášku z podcastu Kecy a politika, která zněla nějak jako: Všichni říkají, že nás čekají těžké časy. Ale všimli si, že v kalendáři není 30. září 1938? Nárazy o nelehkých časech slyším celý rok a přiznávám, sám jsem tuto hlášku využil, když se to
Základní analýzu dat z Big Query můžete dělat i v Looker studio bez řádky v SQL. Jsou zde limitace, ale je možné dělat i opravdu hezké věci. Stačí napojit Big Query na Looker: Tento konektor se hodí hlavní pro analýzu událostí. Pokud chcete an
The task sounded straightforward. My client who uses Google Workspace acquired another company that also uses Google Workspace. However, we needed to move new people into our organization, as we have many organization-based settings, files, etc. I w
Právě se vracím z veletrhu Technology for Marketing v Londýně. Mezi vystavovateli byli i zástupci platforem pro marketingovou automatizaci. Využil jsem tedy příležitost se po dvou letech setkat osobně a s několika jsem si popovídal. Mám z toho vcelku
Google Analytics 4 není nepovedou kopií starých Analytics. Je to úplně nový pohled na webovou analytiku. Na blogu Marketing Makers jsem najdete tip na tři super přehledy v GA4, které jsou možné díky GA4 a jejich možnostem reporting. Přejít na článek
Na posledním PPC pivě se PPCéčkaři shodli, že využívají hlavně postup Tomáše Hanáčka a Karla Rujzla, kteří získají od klienta seznam transakcí a ty následně rozpočítají mezi kanály. Metoda rozhodně dává smysl, ale ne každý klient dokáže (má kapacity) tent