Levně do Vietnamu bez cestovky, rady na cestu, zkušenosti s cestováním

Ucelené informace o levném cestování do vietnamu. Co navštívit, jak na ubytování, rady, zkušenosit cestovatelů. Levně do vietnamu, Vietnam bez cestovky, Vietnam individuálně, sám do vietnamu individuálně do vietnamu, Vietnam průvodce, Průvodce po Vietnamu, severní Vietnam, Jižní Vietnam, střední Vietnam, mapy vietnam, Vietnam mapy, turistická mapa Vietnam, mapa Halong, Mapa sapa, vietnam po vlastní ose, sám ve vietnamu, vietnamista, vietnamská škola, doprava ve vietnamu, hočimin,

projít na web

3 V horách

Následná cesta byla úchvatná. Jako na severu je až neuvěřitelné, na jakých prudkých srázech jsou místní domorodci schopni něco vypěstovat. Jenom tam vylézt a zpět, je celodenní práce. Na rozdíl od Evropy je zde ve 2 tisících metrů výšky život, jsou zde po

Tram Tau, Ban Mau, první část

Přes hory na kole Ve Vietnamu se dá cestovat mnoha způsoby. Autem, na motorce, na skútru, lodí, ,, ale určitě na severu ne na kole. Severní Vietnam je pro kolo ta nejnevhodnější destinace. Obrovské hory, špatné cesty, obtížné přespání. Na motorce vždy d

Záchrana

Pokud jsem odpočíval, vyhlížel jsem místečko, které bylo mírnější, aby případné auto zastavit mohlo. Už jsem spoléhal jedině na tuto záchranu. Ale stejně nic nejelo. Maximálně za hodinu jedna motorka. A najednou auto. AUTO! Osobní. A s korbičkou, amer

První část

Zápisky z cesty: Cestami necestami, bahnem v Severního Vietnamu Cesta v roce 2022 byla velmi rozdílná od všech předchozích cest. Byl to hlavně sportovní výkon, umocněný hrůzným počasím. Plánovali jsme kvůli předpovědi výlet posunout, ale protože vyhlíd

Druhá část

6.den Kovárna a výlet k jezeru Zůstali jsme na místě. Přišla mladá Hmongka, prý nám bude dělat průvodce. Byla krásně hmongsky ustrojená, ale evidentně právě kvůli mne, pro turisty. Anglicky neuměla ani slovo. Ale vždy je dobré mít na místě někoho, kdo

Více o mně

Jmenuji se Mai. Miluji Českou republiku, kterou jsem několikrát navštívila. Česky bohužel neumím, anglicky se ale domluvím dobře. Domluvím se i hmongsky a částečně dalšími jazyky menšin. Mám taky řadu kamarádů, kteří v Čechách žili, česky umí a s přá

Příprava na cestu, vyrážíme na skútrech

Na západ od NghiaLo se rozkládají hory dosahující výšky 3000 m, které se táhnou severozápadním směrem k Sapě, kde je nejvyšší hora FanSiPan 3.143 m. Ta bývá také hlavním cílem cestovatelů. Ale od doby, kdy tam postavili lanovku, začala na kopci obrovská

Do kopce

Byla to ode mne samozřejmě hloupost. Už dávno vím, že je potřeba si informace Vietnamců podle možností ověřovat. Měli jsme totiž skončit v předposlední vesnici a tam odbočit na sever pod horu. A jak jsem později zjistil, správná cesta na vrchol je výrazn

Romantika u ohně, druhý den

Tak jsme se rozhodli, že zde přenocujeme. GPS 21.434247, 104,343077 Místo to bylo pro táboření jako z pohádky, Jenom strašná škoda, že se Vietnamci ještě nenaučili ctít přírodu. Museli jsme nejprve místo trochu uklidit od odpadků, především plastů. Evide

Cesta přes město CaoBang do BaoLac, půjčení skútru

Cesta přes CaoBango do BaoLac, půjčení skútru Krátký týdenní výlet do oblasti CaoBang. V dané oblasti jsem byl již dříve, abych především navštívil vodopády BanGioc. Ty jsem navštívil jako většina návštěvníků, tzn v Cao Bang j

Menšiny, výroba skleněných nudlí

Menšiny, výroba skleněných nudlí Den čtvrtý Hlavním cílem našeho zájmu v dané oblasti byly vesnice menšiny LoLo. Ráno jsme vyrazili nejprve do vesnice Khuo Khon, tzn jsme jeli po hlavní silnici asi 12 km zpět a pak na východ asi 7 km do hor.

projít na článek

Výlet z Nguen Bing, výroba nudlí, tyčinek, nožů,..

Výlet z Nguen Bing, výroba nudlí, tyčinek, nožů,.. Den šestý Trochu jsme se musel dát dohromady léky, chlad spojený s jízdou na motorce není pro rekonvalescenci ideální, ale nakonec jsem to nějak urovnal. Při cestování má rád dojet do n

Příprava a start

Asi před 20ti lety jsem jel prvně do Číny, kde jsme ve slévárně montovali zařízení na kontrolu odlitků. Po těchto zážitcích a následných diskuzích o platbách jsem k Asii pojal obrovský odpor. S tím, že Asiatům nelze věřit nos mezi očima, s odporem k zemi,

Cesta přes hory

Z Tram Tau bahnem na hřeben V Tram Tau začalo silně pršet. To nebyl dobrý začátek. Čekal mne 15ti kilometrový výstup s kolem po bahnité cestě. Tak jsem cestu zatím odložil a ještě zašel na trh kde jsem si koupil kávu a hliníkový kastrůlek na vaření

Přes Son La okolo nejkrásnějších rýžových polí zpět

Stopování ve Vietnamu Jak jsem se ale mýlil. Nějak jsem si na mapě Google neuvědomil chybějící vrstevnice. Zpočátku cesta byla příjemná, projížděl jsem opět hmongskými vesnicemi, kde jsem se zastavoval. Jenže pak začalo zase stoupání. A stoupání strašn