Konzultant online marketingu | Bc. Jan Kodl

Jsem odborník na online marketing. Pomáhám lidem a firmám s reklamou na internetu. Vytvářím a spravuji PPC reklamu, realizuji odborná školení.

projít na web

Vytvořil jsem nejčtenější magazín o čerpací technice v České republice

Čerpací technika je specifická komodita. Zákazník si koupí čerpadlo, ponoří ho do studny a několik let nechce podobný nákup řešit. Jak tedy udržet se zákazníkem vztah i po nákupu? Dlouho jsem přemýšlel, jaký zvolit dárek k objednávkám a vznikl z toho zcel

projít na článek

Srovnání typů PPC kampaní dle nákladů a výkonnosti

Jedním z často diskutovaných témat s klienty je výše investice do PPC reklamy, prostor pro zlepšení a další růst. Vždy je samozřejmě potřeba přistupovat ke konkrétnímu projektu individuálně, přesto mohou být statistická data pomocníkem při rozhodování a p

projít na článek

Hromadné přeceňování produktů

Jedním z předpokladů úspěšného prodeje zboží na internetu je konkurenční cena produktů. To se snadno řekne, ale mnohem hůře aplikuje. Korekce cen totiž probíhá na denní i hodinové bázi.  Jak zajistit konkurenční ceny u internetových obchodů s větším množs

projít na článek

Vodoznak a Google Merchant

Rozmohl se nám tady takový nešvar. Klienti začali používat na produktových fotografiích vodoznaky. To by samo o sobě nevadilo, ale Google Merchant nesouhlasí. Jak si ochránit obrázky a zároveň se domluvit s Googlem?  Ochrana autorského díla je žádoucí ve

projít na článek

Katalog produktů na platformě Shoptet

Dotazy na tvorbu katalogu přichází od klientů poměrně často. Zejména v oblasti B2B je katalog mnohem žádanější řešení než klasický internetový obchod. Cílem není prodat zboží, ale prezentovat nabídku na internetu, vytvořit přehlednou prezentaci pro potenc

projít na článek

Cena dopravy s využitím koeficientu hmotnosti

Pokud prodáváte v internetovém obchodě atypické zboží zejména tvarem, rozměrem, či váhou pravděpodobně budete potřebovat vyřešit cenu dopravy jinak, než standardním způsobem. Pro uživatele platformy Shoptet jsem připravil krátký návod. Logika je však př

projít na článek

Neplacené záznamy Google v praxi

Platformy Google jako bezplatný způsob zobrazování zboží ve výsledcích na Googlu není žádnou novinkou. Google tuto možnost představil v květnu 2020 a dal tak online obchodům možnost automaticky zobrazit produkty v neplacených výsledcích na jeho hlavních p

projít na článek

Stříbro je lepší než bronz

Dlouhodobě považuji Shoptet za nejlepší platformu, na které může vznikat e-shop a rád tuto skutečnost sděluji také klientům. Proto mě těší, že se mohu nově pochlubit stříbrnou hvězdou Shoptet partner.Jak definuje partnerství Shoptet? Stříbrný partner proš

projít na článek

13 aplikací pro efektivní správu PPC kampaní

Řídit kampaně pro velké a stále větší klienty nejde jen tak z hlavy. Rád prezentuji naší spolupráci s Petrem jako perfektně sladění profesionálové. A stojím si za tím. Za dobu naší spolupráce jsme komunikaci dotáhli na jedničku. Nakoukněte pod pokličku. 

projít na článek

Optimalizace PPC kampaní ve vyhledávání podle zařízení

Optimalizace PPC kampaní podle zařízení není žádná novinka. Zejména u kampaní v obsahové síti vykazují oddělené platformy zcela jiné výsledky a výkon. Já jsem se ale v letošním roce zaměřil na optimalizaci vyhledávacích kampaní s ohledem na zařízení. A ta

projít na článek