Ivana Šaleová - marketing a reklama na internetu | ismarketing.cz

Marketing a reklama na internetu mě baví, protože pomáhám malým i středním firmám zvyšovat obrat a zisk. Chcete své podnikání posunout dál? Napište mi!

projít na web

Potvrzení registrace k odběru novinek

Děkuji Vám za registraci k odběru marketingových novinek a potvrzuji, že jsem právě Vaši adresu zařadila do své databáze. Novinky posílám asi jednou měsíčně, pokud nechcete čekat na e-mail, si přečtěte nejnovější články na blogu. Příspěvek Potvrzení regis

projít na článek

Jak prodávat víno?

Může prodávat víno kdokoliv? Jako zkušená obchodnice říkám: ANO. Dobrý obchodník dokáže prodat kartáček na zuby, víno, dům, auto, parfémy, pojištění nebo kombajn. Vůbec není důležité jaké zboží nebo služby prodává. Kdo má obchodní talent, umí prodat cokol

projít na článek

Musíme všichni používat Facebook? A jaký byl můj rok života bez něj?

Před necelým rokem jsem zrušila svůj soukromý profil na Facebooku. Smazala jsem jeden po druhém všechny příspěvky a fotky, které jsem tam za několik let dala, zrušila všechny lajky a sdílení a po několika hodinách práce označila profil ke zrušení. Zmizela

projít na článek

Jak najít a správně využít příležitost k podnikání

Příležitost je tam, kde si ji najdete, nikoli tam, kde si ona najde vás. Peter F. Drucker Každý nápad je potřeba vyzkoušet hned! Dokud je myšlenka aktuální a zaměstnává mozek svého majitele 24 hodin denně, je potřeba se jí chytit. Jenže ne každý nápad se

projít na článek

Jak zbohatnout na internetu II. díl

V prvním díle článku Jak zbohatnout na internetu jsem psala o tom, že abyste dokázali zbohatnout jen a pouze díky internetovému prostředí, tak potřebujete znalost online prostředí a hlavně originální nápad, který bude pro zákazníka natolik užitečný a atra

projít na článek

Jak zbohatnout na internetu I. díl

Chcete vědět, jak rychle zbohatnout v online prostředí? Jak vydělávat na internetu miliony bez práce? Tak tohle nečtěte! Ušetřete si svůj drahocenný čas, zavřete okno prohlížeče a běžte dělat to, co vás skutečně živí. Asi jste se už setkali s nějakým člán

projít na článek

K čemu jsou dobré informační portály a firemní katalogy?

Kdysi vznikl Seznam.cz něco nového, kde každý mohl najít vše, co hledal, protože informací v něm bylo ze začátku relativně málo a informační portály tehdy byly ještě na houbách nebo v plenkách. Nápad to byl vskutku skvělý. Na rozdíl od Google byl na Sezn

projít na článek