Naše práce pro Porsche baví komunitu fanoušků a zároveň prokazatelně prodává auta. Stojíme za strategií, kreativou i Lead Generation kampaněmi. Klíčem je naše
Je to pár dnů, kdy jsem byl pozván na rozhovor do podcastu Sales Hero. Jak už název projektu napovídá, náš rozhovor s Faresem Měchurou, jedním z co-founderů Sales Hero anebo třeba i Social Bakers, se točil zejména okolo naší agentury Fairy Tailors, jejích
1. ledna 2023 jsem od Honzy Vašíka převzal vedení agentury. Tohle je můj příběh a moje vize pro Fairy. Do agentury jsem přišel přesně před 8 lety, 1. ledna 2015, jako new business developer. Fairy se tehdy rozhodlo vyrůst z malých zakázek a můj úkol by
Politický kandidát je značka. Stejně jako od vozu ŠKODA očekáváte dobrý poměr ceny a hodnoty a od Audi zase náskok díky technice, také kandidát musí zvážit svou pozici na trhu, správně si určit svou cílovou skupinu, představit svou vizi v jasných heslech
Na internetu najdeme velké množství článků, jejichž autoři se snaží shrnout a predikovat marketingové trendy pro daný rok. A my, marketéři, chceme držet prst na tepu doby, abychom trendy sledovali a využívali. Dnes se pokusím vysvětlit, proč to někdy není
Zatímco několik set kilometrů od našich hranic dochází k ruské vojenské invazi na Ukrajinu, bojištěm hybridní války je také Česká republika. Přestože se informační boj odehrává ve virtuálním prostředí sociálních sítí, jeho důsledky přinesou utrpení skuteč
Česko má bohaté kulturní dědictví reprezentované mimo jiné množstvím hradů, zámků a dalších památkových objektů. Celkem 103 z nich je ve správě Národního památkového ústavu (NPÚ). Co památka, to originál – co památka, to značka. Jak má NPÚ řídit 103 znače
Protože gigant Facebook postupně roste ke 3 miliardám globálních uživatelů, obvykle neriskuje a spíše adaptuje aktuální trendy. Ty nejzajímavější inovace ve světě sociálních sítí se v poslední době odehrávaly jinde – u menších a progresivních vyzyvatelů.
Víte, kolik marketingových manažerů potřebujete k výměně žárovky? Dva. Jednoho, který žárovku vymění, a druhého, který by ji vyměnil lépe. My marketéři jsme sebevědomé osobnosti, máme názor na každý problém a odpověď na každou otázku. Tu a tam však, zahle
I v červnu jsme hltali mediální obsah a prosvištěla kolem nás spousta reklam. Které z nich si vydobyly místo v našem srdci a mozku? České dráhy a pivo Ondřej Vetchý v reklamě Českých drah zaujal hned dva členy naší agentury. “Ani nevím, jestli pozitivně