Eshopista - exkluzivní diskuze se špičkami v e-commerce

Eshopista je diskuzní platforma o online marketingu a e-commerce s 6letou tradicí. Každou akci věnujeme jednomu tématu, které aktuálně rezonuje trhem. Účastníci se mohou těšit na panelovou diskuzi, inspirativní a expertní blok. Přijďte se inspirovat i vy a setkejte se naživo s předními tvářemi české e-commerce.

projít na web

REPORTÁŽ: PROČ JE ALZA BOŽÍ FIRMA, O TOM NÁS PŘESVĚDČILI JEJÍ MANAŽEŘI

Alza momentálně plánuje obsadit sto volných IT pozic. Hosté panelové diskuze proto popsali, jak vypadá úspěšný kandidát. Předchozí zkušenosti s online byznysem mít nemusí, zato trojčlenku by měl zvládnout i ve dvě hodiny ráno. V Alze rovněž funguje celá ř

projít na článek

VÍTĚZEM TŘETÍHO ROČNÍKU O POHÁR ESHOPISTY JE FORD

Fanouškovská výzva Stejně jako loni byla též letos vyhlášena takzvaná fanouškovská výzva. Fanoušci měli za úkol nacvičit si sestavu, kterou pak na podporu svého týmu předvedou před publikem. Hozenou rukavici nakonec zvedly tři týmy. Fanouškovská sestav

projít na článek

REPORTÁŽ: VÍTĚZEM TŘETÍHO BOWLINGOVÉHO TURNAJE SE STALO FEEDO

Pravidla a průběh turnaje Už při registraci dostal každý tým placku s logem pro snadné rozlišení. Od samého začátku byla na hráčích poznat ctižádostivost a touha po vítězství. První dvě kola byla rozhazovací, kdy každý tým odehrál celkem dvě hry. Po je

projít na článek

REPORTÁŽ: PRODEJ NÁBYTKU ON-LINE? I VELCÍ HRÁČI BOJUJÍ S NEDŮVĚROU ZÁKAZNÍKŮ

Podle Českého statistického úřadu se v roce 2016 v České republice prodaly bytové doplňky a nábytek za 47 miliard korun. Kategorie home&decor je populární dlouhodobě, roste o 25 % ročně. Přestože se prodeji nábytku daří, podle průzkumů ho většina lidí

projít na článek

NACESTY.CZ: NA VÝVOJ DÁVÁME DVAKRÁT TOLIK CO ZA INZERCI

Loď Cargo již podruhé „vyplula“ vstříc novým zážitkům, tentokrát s cestovní agenturou NaCesty.cz, která nabízí zájezdy německých kanceláří. Na pódium jsme si pozvali Václava Uhra, Jiřího Pikrta a Simonu Mikovou, kteří účastníky naladili na letní dovolenou

projít na článek

MALL GROUP: ZÁKAZNÍCI HLEDAJÍ JEDNU DESTINACI, KDE NAKOUPÍ VŠE

Úvodní otázkou přiměla moderátorka Magda Divišová hosty k zamyšlení. Vnímají se spíše jako vizionáři nebo exekutivní síla? „Já jsem vizionář – klasická námezdní síla, která se snaží vize uvést do života,“ chopila se slova Jitka Dvořáková z oddělení Sales.

projít na článek

ŽENY V E-COMMERCE: BUSINESS JE PRO NÁS SPÍŠ O VIZI A POSLÁNÍ

Prvními hosty letošního Eshopisty byly čtyři úspěšné ženy – Soňa Fialková (Spokojenypes.cz), Martina Svadbíková (Bellarose.cz), Petra Plemlová (unuodesign.cz) a Kristýna Křížová (Agatinsvet.cz). Každá z nich se do e-commerce dostala jinou cestou, každá má

projít na článek

REPORTÁŽ: VÍTĚZEM DRUHÉHO BOWLINGOVÉHO TURNAJE SE STAL MAILSTEP

V pořadí již druhý ročník bowlingového turnaje Eshopisty se znovu uskutečnil v prostorách Hotelu Duo, kde své síly změřilo celkem 12 týmů. Už při registraci byla na účastnících znát silná touha po vítězství. Který tým byl nakonec nejlepší? Pravidl

projít na článek

REPORTÁŽ: PRO ASTRATEX.CZ JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ ZPĚTNÁ VAZBA

Poslední letošní Eshopista si na pódium pozval odborníky na dámské spodní prádlo ze společnosti Astratex.cz. Petr Vít se původně měl věnovat šroubkům, matkám a vazelíně, místo toho už 16 let ženám radí, jakou si zvolit velikost podprsenky. Jak se Astratex

projít na článek

REPORTÁŽ: JAK VYUŽÍVAT HEUREKA.CZ NA MAXIMUM

Poslední kurz letošní Eshopista Academy se věnoval nákupnímu rádci Heureka.cz. Pro jaké e-shopy je vhodný a jak ho správně využívat? Tyto a další rady přednesli hned tři zástupci Heureky, a to Viktor Tecl, Barbora Krtičková a Hana Horváthová. Současný

projít na článek