Email marketing pod vaší kontrolou - Email Machine

Email Machine je pro klienty, kteří vyžadují 100% spolehlivost a kontrolu nad procesem doručování newsletterů.

projít na web

Díky personalizaci budou vaše kampaně efektivnější

Vytvářejte automatické personalizované emaily. Personalizujte je oslovením na začátku, obsahem na základě informací o Vašem zákazníkovi a podpisem na konci.

projít na článek

E-Business Akademie Praha - logistika e-shopů

Byli jsme oficiálním partnerem tohoto setkání, konané v pražské Galerii Café Louvre. Účastníci Akademie měli možnost pohovořit se zástupci společnosti IT Logica o softwarovém řešení souvisejícího s logistickými procesy a internetovým marketingem obecně.

projít na článek

Údaje o kontaktech

V Email Machine můžete u kontaktu mít neomezený počet vlastních polí, která lze průběžně rozšiřovat. Dodržením vyhrazených názvů polů lze navíc využít např. automatické skloňování jména a příjmení, segmentaci na muže a ženy nebo spouštění předem připraven

projít na článek

Import kontaktů

Příjemce můžete vkládat do kontaktu listu jednotlivě nebo po menších skupinách pomocí textového pole. Využijte však raději snadného a rychlého importu vašich příjemců CSV nebo XLS. Při importu Email Machine kontroluje platnost e-mailových adres, jejich d

projít na článek

Reportování stížností

Zpětná vazba umožňuje vidět všechny zákazníky, kteří klikli na "Ohlásit spam" u konkrétního poskytovatele freemailu. Email Machine automaticky blokuje všechny takové adresáty ze seznamu příjemců.

projít na článek

Spolehlivé a rychlé doručení

Rozešleme vaše kampaně spolehlivě, bezpečně a s vysokou doručitelností, což je prvním předpokladem úspěchu v email marketingu

projít na článek

Jazykové verze šablony

Prodává zboží nebo služby ve více zemích? Potřebujete mít obsah e-mailu v jiném jazyce? V Email Machine je příprava jazykové mutace šablony otázkou několika kliknutí a vložení překladu.

projít na článek

Responsivní šablona

Email Machine generuje kód e-mailu automaticky za vás a to navíc tak, aby byly výsledné e-maily automaticky responzivní - tedy dobře zobrazitelné napříč celým spektrem zařízení. Před odesláním kampaně si můžete prohlédnout náhledy kampaně pro různá zaříze

projít na článek

Personalizace obsahu

Vkládání textových polí, automaticky řešené oslovení příjemce nebo personalizace produktových nabídek, to vše Email Machine snadno dokáže. Můžete také vytvářet podmínky pro vložení každého typu obsahu do šablony.

projít na článek

Up-sellové a cross-sellové kampaně

Díky automatické synchronizaci dat z vašeho systému do Email Machine můžete data efektivně využít k rozeslání automatizovaných remarketingových nabídek vybraným segmentům zákazníků. Zasílejte snadno opuštěné košíky, retenční e-maily nebo cross-sellové nab

projít na článek

Osvědčené scénáře kampaní

Znáte datum narození vaších zákazníků? Víte, kdy slaví svátek? Pošlete jim slevový kupón jako dárek, udělejte jim radost a zvyšte své tržby.

projít na článek

Naplánování spuštění kampaně

Namísto manuálního spouštění můžete naplánovat, ve který den, hodinu a čas se vaše kampaň spustí. V kampani může být neomezený počet dílčích rozesílek. Email Machine rozešle e-mail vybranému segmentu příjemců a sám si aktualizuje databázi i hlídá výkon ka

projít na článek

A/B testování pro vyšší efektivitu

Potřebujete zlepšit míru otevření nebo získat více prokliků? V Email Machine můžete testovat parametry ovlivňující obě základní metriky, např. předmět, preheader, název odesílatele, čas a den rozeslání nebo libovolnou část šablony. Vyhodnocení je možné ma

projít na článek

Načasujte si odeslání rozesílky

Potřebujete zahájit rozesílání později? Žádný problém. Email Machine umožňuje nastavit spuštění rozeslání na konkrétní den i čas. O zahájení rozesílání budete informováni e-mailem.

projít na článek

Kontrola před odesláním

Ještě než zmáčknete červený knoflík, Email Machine zkontroluje, zda je vaše šablona v pořádku. Otestuje, jestli jsou nabízené produkty aktuálně ve vašem XML feedu a máte je skladem. Ověří, že jste vložili odhlašovací odkaz, zapnuli funkci trackování příje

projít na článek