Optimální vytížení lidí. Maximální vytěžení kontaktů. Usnadněte týmu práci a zvyšte jeho výkonnost.
Nábor nových poradců je pro mnohé manažery poradenských týmů další aktivita, kterou musí zvládat. Jenže napjatá situace na pracovním trhu v posledních pár letech jim práci v této oblasti nijak neusnadňovala. To se ale s vysokou pravděpodobností změní.
Každý o něm mluví, ale nikdo přesně netuší, jak funguje nebo jak by vlastně fungovat měl. Řeč je o activity managementu. I díky němu dovedete sami sebe a svůj tým k větší obchodní aktivitě, budete mít dokonalý přehled o každém klientovi i jednotlivých por
Kdy jste naposledy přemýšleli o tom, jak dovést svůj tým k větší aktivitě? Jak dlouho vám trvá sestavování reportů a doplňování informací ke klientům? A co vaši nováčci? Víte, jak je rychle naučit správně pracovat? Na tyto problémy naštěstí existuje jedno
Na jarní konferenci finančních poradců, kde jsem vystoupil s tématem Jak udržet a neztrácet nováčky, jsem představil jednu ze zásadních metrik pro sledování, měření a zlepšování procesů souvisejících se zapracováním nových poradců. Tou metrikou je míra př
Na počátku byl údiv – to když Marta Rosová při jedné návštěvě velké poradenské společnosti zjistila, že její manažeři nemají reálnou páku na své obchodníky. „Jak je to možné?“ Vždyť tím celá firma musí přicházet o miliony korun ročně… A právě tehdy Martu
Určitě to znáte. Přijdete ráno do práce, chcete se věnovat klientům… a místo toho si připadáte jako úředník. Neustále hledáte poznámky na třech různých místech. Pracně dáváte dohromady souvislosti ke konkrétním zákazníkům. Nemůžete najít starší smlouvy. P