Domů - Freshflow

Optimální vytížení lidí. Maximální vytěžení kontaktů. Usnadněte týmu práci a zvyšte jeho výkonnost.

projít na web

Nové příležitosti pro nábor a jak ho dělat efektivně

Nábor nových poradců je pro mnohé manažery poradenských týmů další aktivita, kterou musí zvládat. Jenže napjatá situace na pracovním trhu v posledních pár letech jim práci v této oblasti nijak neusnadňovala. To se ale s vysokou pravděpodobností změní.

projít na článek

Activity management jako klíčová část efektivní práce pojišťovacích poradců. Víte, jak na něj?

Každý o něm mluví, ale nikdo přesně netuší, jak funguje nebo jak by vlastně fungovat měl. Řeč je o activity managementu. I díky němu dovedete sami sebe a svůj tým k větší obchodní aktivitě, budete mít dokonalý přehled o každém klientovi i jednotlivých por

projít na článek

Znáte FreshFlow? Revoluční byznysový nástroj vytvořený pro týmy pojišťovacích poradců

Kdy jste naposledy přemýšleli o tom, jak dovést svůj tým k větší aktivitě? Jak dlouho vám trvá sestavování reportů a doplňování informací ke klientům? A co vaši nováčci? Víte, jak je rychle naučit správně pracovat? Na tyto problémy naštěstí existuje jedno

projít na článek

Jak zvyšovat míru přežití (retenci) nováčků

Na jarní konferenci finančních poradců, kde jsem vystoupil s tématem Jak udržet a neztrácet nováčky, jsem představil jednu ze zásadních metrik pro sledování, měření a zlepšování procesů souvisejících se zapracováním nových poradců. Tou metrikou je míra př

projít na článek

Dva manželé vytvořili aplikaci z ničeho. Teď ji ve velkých firmách používají tisíce lidí

Na počátku byl údiv – to když Marta Rosová při jedné návštěvě velké poradenské společnosti zjistila, že její manažeři nemají reálnou páku na své obchodníky. „Jak je to možné?“ Vždyť tím celá firma musí přicházet o miliony korun ročně… A právě tehdy Martu

projít na článek

Jak za 250 korun měsíčně dostat váš byznys pod kontrolu

Určitě to znáte. Přijdete ráno do práce, chcete se věnovat klientům… a místo toho si připadáte jako úředník. Neustále hledáte poznámky na třech různých místech. Pracně dáváte dohromady souvislosti ke konkrétním zákazníkům. Nemůžete najít starší smlouvy. P

projít na článek