Personální agentura se specializací na personální management. Vybíráme zaměstnance. Rozvýjíme jednotlivce a týmy. Vzděláváme specialisty i managery.
Tento článek navazuje na první díl publikovaný 26.5. POZOR! My neříkáme, že to tak je, ale že jí (té mé kolegyni) to tak může připadat. A to tak být může – respektuji její názor, ale nereaguji na podtext, že mne chce napadnout, manipulovat se mnou. Če
Slíbila jsem pokračování o nenapsaném článku a o kritice, kterou jsem očekávala od šéfredaktorky. Článek jsem nestihla napsat a očekávám výtku, kritiku, hubování od šéfredaktorky článku, až jí to na poslední chvíli sdělím. Navíc současná COVID doba při
Tento článek je pokračováním předchozího dílu z 4.5.2021 Proto to zkusím jinak: budu normální (asertivní) dospělý. Který ví, co dělá a unese si následky. Připravuji se dlouho na ten rozhovor. Asertivní je jasně sdělit, že nemohu článek napsat. Není nut
Nedávno mě šéfredaktorka jednoho časopisu požádala o článek na téma „Covid, stres a asertivita“ nebo „Sociální půst a asertivita “ a dodala, že slyšela, že ne vždy se hodí asertivitu používat. Moje první odpověď byla „asertivita se hodí, je to vždy velmi
V tomto článku bychom se rádi podělili o zkušenosti i dobrou praxi o tom, jak co nejefektivněji vybírat zaměstnance. Zaměříme se na to, jak být co nejúspěšnější v obsazování nových pozic, ale zároveň s důrazem na to, aby i nový zaměstnanec byl na novém mí
Po mnoha letech, kdy se rozvoj realizoval nejprve intuitivně a pro všechny, měla velký rozmach development centra, která se snažila najít potenciál a dát prostor novým dovednostem. V posledních dvou, třech letech jsme zaznamenali v naší společnosti ACE Co
V průběhu nouzového stavu v březnu 2020 jsme nabízeli našim klientům pro jejich zaměstnance bezplatnou linku pro pomoc v krizi. Péče o duševní zdraví je však důležitá v každém období, a proto chceme navázat na tuto dobrou zkušenost a nabídnout vám dlouhod
Vymyslíme pár otázek pro zaměstnance a uděláme z toho průměry, to přeci není problém. Zeptáme se, co trápí naše zaměstnance, co by se jim líbilo, co by chtěli za benefity a bude. A taky se zeptáme na to, jak vidí své nadřízené, to jen tak opatrně, ale pak
Assessment centra (AC) jsou pro mnoho lidí strašákem, ale mohou být i skvělou zkušeností – často stojí ale tyto skupiny proti sobě – hodnotitelé versus účastníci. Jejich cíle přitom nejsou zas tak v rozporu – nalézt toho nejvhodnějšího kandidáta versus do
Prevence nudy Program připravujte v závislosti na cílové skupině. Kromě věku, firemní kultury a dalších proměnných je dobré zmapovat znalosti účastníků, aby se nepřekrývaly s vaším obsahem. Zvlášť důležité je se pak od účastníků dozvědět jejich očekávání